“Meget god service gjorde sitt”
Anmeldelse av Peppes Pizza Førde

Peppes Pizza Førde
Vurdert som nr. 2 av 21 Restauranter i Førde
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Meget god service gjorde sitt ytterst for at vi skulle trives. Laget bord til 6 personer og vi kommer gjerne igjen.
Anbefales på det sterkeste.

Takk, RuneM134

Anmeldt 28. juli 2020

Etter litt ventetid fikk vi, (to par) en ok plass å sitte, god service, rask servering, stor god Pizza men litt mye krydret.

2  Takk, Jansul
Anmeldt 19. juli 2020

Bestilte levering 200 m fra der vi bodde på hotel. Ventet i 2 timer og fikk en kald pizza med nesten ingen ost på.

Pizzaen hadde de ikke skjært opp, pizza skjærer har de ikke på hotelrom, så derfor måtte vi bruke plastkniven fra peppes for å dele den selv.

Alltid vært positiv til peppes ellers, men ikke heri Førde. 2 timer er lenge å ventenår man er sulten.

2  Takk, Kata9090
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Typisk Peppes. God og kjent mat, grei service, ok plassering. Stinn brakke men betjeningen hadde kontroll!

Takk, ToreS336
Anmeldt 17. juli 2020

Vi stod i kø for å komme inn, greit nok i disse coronatider, men det er ikke greit å vente på en pizza i nær 1,5 time fra bestilling til maten kom på bordet. Pizzaen var god den, men var ikke verdt så lang ventetid. Det ble kuttet 20^ på regningen, og vi fikk beklagelser med på kjøpet, men dette var ikke en god opplevelse..

1  Takk, benten2017

Reisende som så på Peppes Pizza Førde, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Peppes Pizza Førde? Del dine erfaringer!