“Svært god service”
Anmeldelse av Peppes Pizza Førde

Peppes Pizza Førde
Vurdert som nr. 6 av 21 Restauranter i Førde
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god service og hyggelige servitører. Har du cøliaki kan du trygt spise her, de passer på Tusen takk for god mat og service, dere gjør en super jobb!

Takk, annthereseg2016

Anmeldt 27. juni 2021

Som pizza restauranter flest. Her var det litt kaotiske tilstander. Utrolig mye ungdom som skulle inn. Sikkert skale avslutting.

Takk, Jan190444
Anmeldt 20. mai 2021 via mobile enheter

Elendig service, møkkete tallerken, hvitløksdressing uten hvitløk … eneste som var bra var at pizzaen smakte godt. Ingen som fulgte opp oss på bordet.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 529maritas
Anmeldt 15. februar 2021 via mobile enheter

Knallgod mat,og fantastisk service
Hadde Cæsar salat,norges beste
De andre hadde pizza,og nachos. Alle var fornøyde.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, tonjer627
Anmeldt 16. oktober 2020 via mobile enheter

Bestille takeaway. Kom til restauranten ca 5 minutt etter at pizzaen skulle vere klar. Venta lenge på at nokon skulle hjelpe oss. Når det endelig kom nokon fekk vi beskjed om at pizzaen var klar om nokre minutt. Venta i 10 min, spurte etter pizzaen. Fekk svar at den var klar om nokre minutt då også... spurte en gang til nokre minutt etterpå. Då fekk vi ikkje svar. Etter ca 40 (!!) minutt venting fekk vi pizzaen med oss heim......

Nokre mnd seinare var vi på nytt innom denne gangen ville vi ete i restauranten. Hyggelig servitør!! . Bestilte to små pizza og eit kvitløksbrød. Venta ca 1 time på maten.. når pizzaen kom fekk vi beskjed om at kvitløksbrødet kom om 3 min.. Det tok ca 10 minutt før det kom... nabobordet som kom etter oss fekk mat før oss...
veldig kjedelig.....

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, frktn

Reisende som så på Peppes Pizza Førde, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Peppes Pizza Førde? Del dine erfaringer!