“Perfekt pizza”
Anmeldelse av Peppes Pizza Førde

Peppes Pizza Førde
Vurdert som nr. 6 av 21 Restauranter i Førde
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde ankommet Førde, og etter å ha sjekket inn på hotellet, var det å finne et sted å spise. Hotellet serverte ikke middag denne kvelden. Vi fant ut at Peppes Pizza hadde forholdsvis høy skår på TrippAdvisor. Den lå like ved, så vi spaserte bort dn korte veien. Vel inne ble vi møtt av et hyggelig personale, og tilvist en plass. Såg i menyen at de serverte pizza med tynn bunn, og det ville vi prøve. Bestilte et Beef & wine. Generelt er jeg skeptisk til norske pizzaer da de etter min mening består av mye «deig». Pizzaen levet opp til forventningen. Den var riktig porsjonert, en sprø og tynn bunn og smakfull. Kan anbefales.

1  Takk, AndersZorn

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god service og hyggelige servitører. Har du cøliaki kan du trygt spise her, de passer på Tusen takk for god mat og service, dere gjør en super jobb!

Takk, annthereseg2016
Anmeldt 27. juni 2021

Som pizza restauranter flest. Her var det litt kaotiske tilstander. Utrolig mye ungdom som skulle inn. Sikkert skale avslutting.

Takk, Jan190444
Anmeldt 20. mai 2021 via mobile enheter

Elendig service, møkkete tallerken, hvitløksdressing uten hvitløk … eneste som var bra var at pizzaen smakte godt. Ingen som fulgte opp oss på bordet.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 529maritas
Anmeldt 15. februar 2021 via mobile enheter

Knallgod mat,og fantastisk service
Hadde Cæsar salat,norges beste
De andre hadde pizza,og nachos. Alle var fornøyde.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, tonjer627

Reisende som så på Peppes Pizza Førde, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Peppes Pizza Førde? Del dine erfaringer!