“Lunsj på Pikant”

Vurdert som nr. 2 av 22 Restauranter i Førde
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 27. september 2017 via mobile enheter

Hadde lest at Pikant var den beste restauranten i Førde så vi tenkte å spise lunsj der første dagen.

Beliggenheten er kjempekoselig like ved elvebredden i Førde så alt lå rette for en hyggelig opplevelse. Vi bestilte begge to hjemmelaget pizza no vi skulle angre sterkt på.

Pizzabunnen virket å være en tortilla lefse. Og den svidde osten på toppen var dekket av pesto, olje og rømmedressing. Dette likte ingen av oss.

Takk, Tor F

Anmeldt 13. september 2017 via mobile enheter

Veldig god mat, variert meny med svært gode råvarer. I tillegg har de en bra beliggenhet, hyggelig personale! Er like bra om man skal ha en kaffe/lunsj/ middag/drink. Torsdager har de Førdes beste raspeballer og fredager er det tapas.

1  Takk, Samina5304
Anmeldt 16. august 2017 via mobile enheter

Vi rømte Scandic for å få en god middag på vår tur til Førde. Dette angret vi ikke, og mitt kjøtt var perfekt stekt
Bestilling ved disk er en uting og minner meg negativt om Egon.
Nesten fullt hus, men rask servering og hyggelig personale.
Flott utsikt mot elven, og jeg kommer gjerne tilbake.
Ta en tur om du ikke har vært på besøk

2  Takk, safetyguide1
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Det er et koselig sted med fin utsikt over elven. Veldig hyggelige folk som jobbet der og de gav god service!! Det som trekker ned er maten som var helt grei, men skuffende. Burgeren er ikke en burger, men mer som en karbonade... og man kunne ikke få pommes frittes med, kun potetbåter hvorav mesteparten var brent. Fisken så veldig god ut, men smakte dessverre ingenting. Og kaffen kom fra automat og ikke ordentlig kaffemaskin. Alt i alt: Helt greit, men ikke supert.

Takk, just_qurious
Anmeldt 25. juli 2017

Vi spiste middag på restauranten. Serveringspersonalet var mer opptatt av å snakke med hverandre enn å ta seg av gjestene, selv om det var få gjester på dette tidspunktet. Vi spiste fisk og maten var god.

Takk, Skjalg K

Reisende som så på Pikant, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Pikant? Del dine erfaringer!