“Et veldig bra sted for en”
Anmeldelse av Pikant mat- og vinhus

Pikant mat- og vinhus
Vurdert som nr. 1 av 22 Restauranter i Førde
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Pikant mat- og vinhus opna med nytt konsept og nye eigarar i 2020. Prøv vår à la carte, tre- eller seksrettar, eller nyt noko godt å drikke, med utsyn over lakseelva Jølstra. Velkomen!
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Et veldig bra sted for en lang middag, en drink, eller som oss: et stopp på vei over fjellet. Lyst, moderne og lekkert lokale rett ved elva. Nydelig mat!
Serviceminded betjening. Men: det som dro litt ned var at de ikke har parasoller så umulig å sitte ute en varm dag. Aternativet deres var å sitte inne. Der satt vi bak en skyvedør som kunne åpnes. Vi spurte pent: kan dere åpne denne? (Det var 30c denne dagen). Nei det var ikke mulig, sa den kvinnelige kelneren. Vi påpekte at de har en dør som kan åpnes og det er varmt! Da kom hun likevel med en nøkkel. Dessuten var det en fin uteplass i 2.etg, men der kunne man ikke sitte hvis man spiste. Dette var helt unødvendig rigid. Men altså: ellers god mat, en veldig hyggelig ung mannlig kelner, og vi fikk åpnet den døra!

Takk, kristinjosefin72
arnybo, Owner på Pikant mat- og vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2020

Hei @kristinjosefin72, og takk for fine tilbakemeldingar. Vi hadde dessverre ikkje fått på plass solseglet over spiseplassane ute etter at vi pussa opp bygget, men neste gong håpar vi å kunne tilby solskjerming til dykk. Når det gjeld døra som var lukka i restauranten, så skuldast det fare for nærgåande måsar no når dei no er på jakt etter mat til nyklekte ungar. Dette vil bli mykje betre når vi kjem litt lenger ut på sommaren. Vi beklagar også at enkelte reglar opplevest rigide i desse dagar når vi må ta omsyn til strenge smittevernreglar på grunn av korona-pandemien. Også dette vil bli betre etter kvart får vi håpe og tru, og vi ser med glede fram til å ha dykk som gjester hos oss att. God sommar vidare!

Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2020
arnybo, Owner på Pikant mat- og vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2020
arnybo, Owner på Pikant mat- og vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Anmeldt 23. juli 2020

arnybo, Eier på Pikant mat- og vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

arnybo, Eier på Pikant mat- og vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2020

Reisende som så på Pikant mat- og vinhus, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Pikant mat- og vinhus? Del dine erfaringer!