“Burger og øl i Førde!”
Anmeldelse av Pikant mat- og vinhus

Pikant mat- og vinhus
Vurdert som nr. 1 av 21 Restauranter i Førde
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Pikant mat- og vinhus opna med nytt konsept og nye eigarar i 2020. Prøv vår à la carte, tre- eller seksrettar, eller nyt noko godt å drikke, med utsyn over lakseelva Jølstra. Velkomen!
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte burger og en øl fra Kinn bryggeri. Drikke kom raskt, maten kom også forholdsvis raskt! Burgeren var litt rå i midten, og ketchupen var litt bitter i smaken. Betjeningen virker usikker og trenger mer kunnskap om det som tilbys! Hyggelig restaurant, med noen flere års drift blir nok dette bra!

2  Takk, 298kristianj
arnybo, Owner på Pikant mat- og vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei 298kristianj. Takk for at du besøkte oss og for at du tok deg tid til å skrive på Tripadvisor. Alle tilbakemeldingar er viktige for oss, og vi jobbar kontinuerleg for å bli betre. Velkomen attende ved eit seinare høve.

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Et veldig bra sted for en lang middag, en drink, eller som oss: et stopp på vei over fjellet. Lyst, moderne og lekkert lokale rett ved elva. Nydelig mat!
Serviceminded betjening. Men: det som dro litt ned var at de ikke har parasoller så umulig å sitte ute en varm dag. Aternativet deres var å sitte inne. Der satt vi bak en skyvedør som kunne åpnes. Vi spurte pent: kan dere åpne denne? (Det var 30c denne dagen). Nei det var ikke mulig, sa den kvinnelige kelneren. Vi påpekte at de har en dør som kan åpnes og det er varmt! Da kom hun likevel med en nøkkel. Dessuten var det en fin uteplass i 2.etg, men der kunne man ikke sitte hvis man spiste. Dette var helt unødvendig rigid. Men altså: ellers god mat, en veldig hyggelig ung mannlig kelner, og vi fikk åpnet den døra!

1  Takk, kristinjosefin72
arnybo, Owner på Pikant mat- og vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2020

Hei @kristinjosefin72, og takk for fine tilbakemeldingar. Vi hadde dessverre ikkje fått på plass solseglet over spiseplassane ute etter at vi pussa opp bygget, men neste gong håpar vi å kunne tilby solskjerming til dykk. Når det gjeld døra som var lukka i restauranten, så skuldast det fare for nærgåande måsar no når dei no er på jakt etter mat til nyklekte ungar. Dette vil bli mykje betre når vi kjem litt lenger ut på sommaren. Vi beklagar også at enkelte reglar opplevest rigide i desse dagar når vi må ta omsyn til strenge smittevernreglar på grunn av korona-pandemien. Også dette vil bli betre etter kvart får vi håpe og tru, og vi ser med glede fram til å ha dykk som gjester hos oss att. God sommar vidare!

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

arnybo, Eier på Pikant mat- og vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2021
arnybo, Eier på Pikant mat- og vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2021

Anmeldt 3. juni 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2021
arnybo, Owner på Pikant mat- og vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juni 2021

Reisende som så på Pikant mat- og vinhus, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Pikant mat- og vinhus? Del dine erfaringer!