“Kjempegod biff og godt Tinn”
Anmeldelse av Pikant mat- og vinhus

Pikant mat- og vinhus
Vurdert som nr. 1 av 21 Restauranter i Førde
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Pikant mat- og vinhus opna med nytt konsept og nye eigarar i 2020. Prøv vår à la carte, tre- eller seksrettar, eller nyt noko godt å drikke, med utsyn over lakseelva Jølstra. Velkomen!
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Kjempegod biff og godt Tinn øl ! Desserten krem med bær var uslåelig ! Veldig hyggelig betjening - ung mann som snakket litt gebrokkent ! Det som trakk ned var at ubrukte glass som sto på bordet under hele måltidet ble satt tilbake i hyllen som ren og at de ansatte ryddet bordene for stenging mens vi fortsatt satt og spiste !

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 587heidiv
arnybo, Owner på Pikant mat- og vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Takk for tilbakemeldinga, Heidi V. Så fint at du likte både biff, øl, dessert og betjening. Vi jobbar kontinuerleg for å bli betre, og tek med oss tilbakemeldingane dine om ryddinga av glas og førebuing til stenging for å forbetre rutinane våre. Velkomen attende som gjest ved eit seinare høve.

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig ved elven med god mat etter lang biltur. Koselig med kone på coronasommerferie. Kommer gjerne tilbake til dette flotte stedet

Takk, Opedal2013
arnybo, Owner på Pikant mat- og vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Tusen takk for fin tilbakemelding, Opedal2013. De er hjarteleg velkomne attende.

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

God, lokal mat. 6-rettersmenyen Aftan anbefales! Førdes beste restaurant. Hyggelig og effektiv betjening.

1  Takk, 683alfp
arnybo, Eier på Pikant mat- og vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Takk for fin omtale, 683alfp. Velkomen attende.

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Virket som restauranten egentlig ikke hadde ledige bord, men de var fleksible og ordnet et ekstra bord for 2 i full fart. La merke til gode ord om maten fra bordene rundt. Vi hadde en god sjømat-pasta. Servitørene kunne vært mer oppmerksomme, men totalinntrykket er allikevel positivt. Anbefales

1  Takk, TorTj
arnybo, Owner på Pikant mat- og vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Takk for hyggjeleg tilbakemelding, 74TorT. Vi noterer oss innspelet om at servitørane kunne ha vore meir merksame, og jobbar kontinuerleg for å bli betre på service. Velkomen attende.

Anmeldt 16. juli 2020

Kokken som stekte denne burgeren fortjener en medalje! Folk flest tenker sikkert at burger er burger, men så enkelt er det nok ikke. Pikant tilbereder den akkurat som den skal være - sprøtt brød, sprø bacon, perfekt stekt burger (lett rød kjerne, deilig grillsmak og uten harde klumper av brusk eller fett). Ikke noe kjøttsaft eller dressing som har gjort brødet mykt og fuktig. Deilige fries med smak av potet og uten for mye salt. Svært god service fra betjeningen, alle være «ekstra» behov med en baby ble ordnet. Anbefales!

1  Takk, Tryggve N
arnybo, Owner på Pikant mat- og vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Så kjekt å høyre at du hadde ei god oppleving hos oss, Tryggve! Vi skal sørge for at kokken får ein munnleg medalje :D Velkomen attende. Vi skal gjere vårt beste for at du får like god service og mat neste gong også.

Reisende som så på Pikant mat- og vinhus, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Pikant mat- og vinhus? Del dine erfaringer!