“Elendig service”
Anmeldelse av Pikant Mat - Og Vinhus

Pikant Mat - Og Vinhus
Vurdert som nr. 1 av 21 Restauranter i Førde
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Pikant mat- og vinhus opna med nytt konsept og nye eigarar i 2020. Prøv vår à la carte, tre- eller seksrettar, eller nyt noko godt å drikke, med utsyn over lakseelva Jølstra. Velkomen!
Anmeldt 14. juli 2021

Forferdelig service. Maten virker å være god, det forutsatt at du mottar maten. Servicepersonalet la aldri merke til oss. Lykke til med besøket.

2  Takk, alexanderaukant
arnybo, Eier på Pikant Mat - Og Vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Det smerter oss å høre at servicen var så fraværende, Alexander Aukan T. Takk for at du gir beskjed. slik at vi kan forbedre oss.

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom til restauranten uten å ha bestilt bord. Det var mange ledige plasser både inne og ut. Da vi kom ventet vi ved inngangen ved skiltet om at vi skulle bli vist til bord. Vi ventet 10 minutter uten at noen anerkjente at vi engang var kommet inn. Vi kunne velge mellom å sitte inne eller ute, og valgte ute. Vi fikk muntlig beskjed om angitt plass og måtte gå opp selv. Vi ventet 30 minutter på å få meny og få bestille drikke, men ingen kom. Etter 35 minutter gikk vi, og ingen enset oss.

1  Takk, V8034SOaliceb

Det er svært beklagelig at dere måtte vente så lenge før personalet henvendte seg til dere, Alice, og at dere ikke fikk meny eller anledning til å bestille drikke. Vi skulle så gjerne hatt dere som gjester og gitt dere en god opplevelse. Vi takker for tilbakemeldingen deres, og tar den på største alvor for å bli bedre.

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fin utsikt til Jølstra fra toppetasjen ute, men lunken, halvgod kaffe (selv etter bytta)!
Lykke til med kvalitetsheving.

1  Takk, P8439GGdana

Vi beklager på det sterkeste at du fikk kaffe som verken var varm nok eller god, Dan A. Takk for tilbakemeldingen, vi vil bruke den til å forbedre oss.

Anmeldt 2. juli 2021

Nydelig mat, god stemning. Vi var 10 venner som spiste et godt måltid mat inne i restauranten. Etterpå forflyttet vi oss ut og ble sittende utover kvelden med god drikke, hyggelig lag, med elven som renner forbi og utsikten til parken som gir en vakker ramme rundt restauranten ved Jølstras bredd i vakre Førde.

Takk, lijust
arnybo, Eier på Pikant Mat - Og Vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

Så gøy å høyre at dere hadde en god stund hos oss, Takk for tilbakemeldingen og omtalen. Velkommen tilbake, alle sammen!

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Tøfft sted med stort potensiale. Stilige lokaler og super beliggenhet. Vi var fem stk som skulle ha middag. De var helt klart underbemannet og servicen var saktegående. Vi ventet 1,5 time på maten. Maten var god, når den vel kom……bortsett fra at blåskjellene hadde blitt kalde. Vi hadde planlagt smaksmenyen deres kvelden etter, men valgte en annen løsning i stedet.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Nomad262136

Takk for ærlig og konstruktiv tilbakemelding, Nomad262136. Vi jobber fremdeles med å øke bemanningen med erfarne medarbeidere nå etter gjenåpningen fra covid-19-nedstengingen. Spesielt på godværsdager der også uteområdet er i bruk, ser vi at vi i perioder har hatt behov for mer ressurser. Vi tar tilbakemeldingene på det største alvor, og vil gjøre vårt ytterste for at dere skal få mye bedre service neste gang.

Reisende som så på Pikant Mat - Og Vinhus, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Pikant Mat - Og Vinhus? Del dine erfaringer!