“En flott aften”

Pikant Mat - Og Vinhus
Vurdert som nr. 1 av 26 Restauranter i Førde
Prisklasse: kr 125 - kr 795
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Pikant mat- og vinhus opna med nytt konsept og nye eigarar i 2020. Prøv vår à la carte, tre- eller seksrettar, eller nyt noko godt å drikke, med utsyn over lakseelva Jølstra. Velkomen!
Anmeldt 1. juni 2023 via mobile enheter

Nydelig mat og svært flotte omgivelser, beliggenhet helt ned mot elven. Alt var flott presentert og servicen var helt førsteklasses.

Dato for besøk: juni 2023
3  Takk, Marit T
Arild Finne Nybø, Eier på Pikant Mat - Og Vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2023

Så gøy å høre. Tusen takk for anmeldelsen. Velkommen tilbake.

Anmeldt 13. mai 2023

Helt grei burger. Måtte lete etter betjeningen for å få bestille. Maten va verken eller. Hint: Serverer man bacon på burgeren, så er mitt råd -stekt , ikke kokt.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, 318linen
Arild Finne Nybø, Eier på Pikant Mat - Og Vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mai 2023

Takk for tydelig tilbakemelding, 318linen. Vi beklager at du hadde en langt fra optimal opplevelse hos oss. Slik skal det ikke være. Vi tar meldingen din til etterretning, og skal gjøre vårt beste for at du får en bedre opplevelse neste gang.

Anmeldt 4. mars 2023 via mobile enheter

Spennande fransk Aftan meny som falt i smak.Hyggelig fransk kokk, hyggelig servitør. Her kjem eg igjen. Anbefaler Pikant

Dato for besøk: mars 2023
1  Takk, Bjørn H
Arild Finne Nybø, Eier på Pikant Mat - Og Vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. april 2023

Så kjekt at både mat og service fall i smak, Bjørn H.. Takk for fin omtale. Ser fram til å ta i mot deg som gjest att ved eit seinare høve.

Anmeldt 18. februar 2023 via mobile enheter

Mine besteforeldre hadde alltid nons på ettermiddagen. Pikant har klart kunststykket å ta opp denne tradisjonen og laget ein lokal variant av «afternoon tea». Skapt for å deles med gode venner. Anbefales virkelig

Dato for besøk: februar 2023
Takk, hugomolmesdal
Anmeldt 18. februar 2023 via mobile enheter

Flott beliggenhet helt nede ved elva, god mat og betjening til hyggelige priser.
Eneste jeg hadde og utsette på var forretten som for meg var kamskjell.
En liten kamskjell synes jeg var litt snart til 135 kroner, det kunnet gjerne ha vært 2 eller 3 stk.

Ellers så kunne jeg godt ha tenkte meg og smakt på alt som var på menyen, men det får bli ved en senere anledning . Kommer gjerne tilbake .😊

Dato for besøk: februar 2023
Takk, stoffen
arnybo, Owner på Pikant Mat - Og Vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2023

Tusen takk for besøket og for konstruktiv tilbakemelding, stoffen. Vi tar innspillet til oss, og jobber hele tiden for å forbedre menyene våre og tilpasse prisnivået. Velkommen tilbake.

Reisende som så på Pikant Mat - Og Vinhus, så også på

Førde, Sogn og Fjordane
Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Pikant Mat - Og Vinhus? Del dine erfaringer!