“Grei mat og gode porsjoner for penga ”
Anmeldelse av Restaurant Bambus

Restaurant Bambus
Vurdert som nr. 20 av 21 Restauranter i Førde
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Innafor dette. Spiste kylling i karri og stekte nudler med kylling. Kunne vært litt mer Spice i sistnevnte. Karrien var dog godt krydret! Se bilde. Kommer sikkert tilbake!

2  Takk, 161niklasj

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

En fornærmelse mot betalende gjester! Vi ventet en og en halv time på maten, og da forretten endelig kom (sammen med hovedretten ) var det som skulle vært kinesisk steam bun helt tørr og smakløs, med en liten kjøttkake som smakte vann i midten. Suppen var ok, men hovedrettene var rett og slett nesten uspiselige. Ihjelkokte grønnsaker, saus uten smak og seigt kjøtt. Sure, uerfarne servitører som helt sikkert er ungdom som har fått sommerjobb. Dropp dette stedet. Rett og slett den verste kinarestauranten jeg har vært på.

1  Takk, Andrine70
Anmeldt 6. juli 2020

Vi var her med 3 familier og bestilte mange retter, men det var en som utmerket seg spesielt for min del. Og det var Sushi maki rullene deres. De har eg tenkt på hele sommeren etterpå. Og måten de var dandert på, med alt tilbehøret. Dette er nok ingen typisk Sushi restaurant, men det de serverte var fantastisk godt :-) Kommer gjerne igjen. Har vert her ved flere anledninger og de lager alltid god mat og er veldig service innstilt.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Terje B
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Ok kinesisk mat, litt smakløst. Barneburger var elendig og tørr. Lite fokus på covid 19 reglene. Servitrisen var mer opptatt av sminking enn og servere alt som ble bestilt.

3  Takk, bjornh877
Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Uinteressert og passiv ung servitør viste meg til ett bord, ved å peke gjennom halve lokalet, fulgt opp av en annen like uinteressert ung kvinnelig servitør som tok bestilling. Ikke ett smil å spore. Bestilte frityrstekt svin, som knapt var tyggbart, sausen er ok, mens grønnsakene består av fire biter gulerot, noen få brokkoli biter og masse vannkastanjer. Ingen spurte om maten smakte, og ingen sa "ha det bra!". Styr unna.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, frankrU8239MT

Reisende som så på Restaurant Bambus, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Restaurant Bambus? Del dine erfaringer!