“Lite servicevennlig og oppvarmet mat”
Anmeldelse av Restaurant Bambus

Restaurant Bambus
Vurdert som nr. 20 av 22 Restauranter i Førde
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Det tok lang tid før jeg fikk bestille - svært lite serviceinnstilt servitør
Da maten kom (biff med nudler) var den svært tørr og nudlene var delvis kalde.

Takk, frankbS695YJ

Anmeldt 18. august 2021

Dette var som å reise tilbake til China Town på åttitallet i Oslo. Ikke noe galt i det men fikk den følelsen. Smart bord tilrettelagt for stor servering. Veldig god fritert kylling så vi ble gode og mette.

Takk, bj_rno265
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Etter mange halvgode anmeldelser her kom vi med begrenset forventning.

Vi hadde bestilt og bordet stod klart. Etter bittelitt venting for å få bestilt, da det var travelt, fikk vi drikke på plass. Vin til 3 ganger polpris, helt vanlig.

Maten kom raskt, var ordentlig varm. Rikelige og gode porsjoner. Jeg har spist and szechuan med betydelig mer krydder og chili, men retten hadde ellers mye og god smak. Alle de andre i selskapet fikk gode sauser.

Vi var godt fornøyd med maten og service hos Bambus restaurant.

Takk, P9516PJfrankh
Anmeldt 2. august 2021

Vi var sultne etter kjøretur og tok det første og beste. Maten var helt ok, men ingen kulinarisk opplevelse akkurat. Vertskapet kunne gjerne vært mer oppmerksomme.

Takk, andreassalbu
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Det første som møtte oss var kokken som hadde matpause og satt i restauranten, med kokkelue på. Han spiste høylytt med slurping (Har de ikke personalrom?)
Det var full restaurant, men vi ble henvist til et bord med menyer, uten å få informasjon om at vi måtte vente minst 45 min på mat, og servitøren skyldte når vi fikk vite dette på at det burde vi forstå da kl var 15:00 og det var sommer, og at hun derfor ikke ville prate. (Da burde kanskje kokken heller stå på kjøkkenet når det var midt i middagstiden??)
Vi følte oss overhodet ikke velkomne, og forlot restauranten til fordel for Peppes, som hadde like lang ventetid totalt, men betraktelig hyggeligere stemning.
informasjon og kommunikasjon (som ikke trenger være lenger enn noen sekunders forklaring om at det vil ta lang tid) - er nøkkelen til fornøyde kunder som da gidder vente så lenge på mat.

1  Takk, 594leneh

Reisende som så på Restaurant Bambus, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Restaurant Bambus? Del dine erfaringer!