“Fantastisk mat og trivelig personell”

Tokki Thai Mat Restaurant
Vurdert som nr. 7 av 21 Restauranter i Førde
Anmeldt 30. september 2020

Jeg har vert på Tokki Thai nå ved mange anledninger , og må innrømme det er min foretrukne plass å gå for et nydelig måltid .
Har ALDRI fått noe som ikke har vert fantastisk godt , men husk å si fra om noen ikke liker litt " fyrrig / hot " mat .
Anbefales absolutt på det sterkeste :-)

Dato for besøk: september 2020
Takk, kjellmagnes2020

Anmeldt 13. februar 2020

Bestilte ulike 2 retter. Lite smak og var lange svarte hår i begge rettene.... frister ikke til gjentakelse.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Kosteskaft
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Middagsrettene hadde lite smak, og frister ikke å spise en gang til. Men vårrullene var ganske gode!

Takk, frukatarina
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Utruleg god thaimat og hyggjeleg vertskap. Har vel litt å gå på når det gjeld styling av uterommet ;)

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, ToneS293
Anmeldt 8. juni 2018

Etter å ha prøvd ulike rettar ved fleire høve har eg aldri vert skuffa. Kjempegod mat med ferske grønsaker og god service. Anbefalast.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, oystein2018

Reisende som så på Tokki Thai Mat Restaurant, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Tokki Thai Mat Restaurant? Del dine erfaringer!