“La deg ikke lure av litt slitne lokaler. Her er god mat og hjertevarme i massevis!”

Tokki Thai Mat Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 22 Restauranter i Førde
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom stupende inn kl. 21.35 og visste at de skulle stenge kl. 22.00. Spurte om de stengte nøyaktig 22.00 og fikk til svar at neida, de kunne godt vente litt så vi rakk å spise. Vi hadde kjørt over 50 mil og var sultne og sugne på thaimat.

Kjempegod mat med masse smak. Vi valgte en rød karri med scampi, en rød karri med grønnsaker og 4 vegetariske vårruller. Alt var smakfullt med sprø grønnsaker og nydelig saus. Vårrullene var sprø både utenpå og inni. Min kjøre som ellers ikke er så glad i hverken erter, longbeans eller gulrot syns dette smakte fortreffelig med scampi i mild saus. Jeg fikk min vegetarkarri sterk som jeg ba om og slikket bollen.

Kjempehyggelige folk som var interessert i at vi skulle kose oss selv om vi strakk strikken tidsmessig.

Jeg kan bare varmt anbefale dette lille stedet. Rustikt i stilen med lite pynt og litt slitte lokaliteter, men de tar igjen alt på god mat og vennlighet så tusen takk! (Jeg pleier å dømme litt etter hvordan toalettene er ivaretatt også, og her var det fint og rent og ikke noe å si på noe). Ta en tur innom her og vær ikke redd for at maten er sterk. Du får den så mild som du vil ha den og smakene er veldig balanserte og gode. Anbefales!

1  Takk, Anettens

Anmeldt 14. juni 2021

Veldig god mat. Bestilte grønn karri, stekte nudler og vårruller. Eieren var veldig hyggelig og serviceinnstilt. God mat på ferie i Førde!

Takk, 879theab
Anmeldt 1. desember 2020

Nydelig sushi! Var veldig spent da eg ikkje hadde hørt om dei før, men vart veldig positivt overrasket!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, FordeFrue
Anmeldt 30. september 2020

Jeg har vert på Tokki Thai nå ved mange anledninger , og må innrømme det er min foretrukne plass å gå for et nydelig måltid .
Har ALDRI fått noe som ikke har vert fantastisk godt , men husk å si fra om noen ikke liker litt " fyrrig / hot " mat .
Anbefales absolutt på det sterkeste :-)

Dato for besøk: september 2020
Takk, kjellmagnes2020
Anmeldt 13. februar 2020

Bestilte ulike 2 retter. Lite smak og var lange svarte hår i begge rettene.... frister ikke til gjentakelse.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Kosteskaft

Reisende som så på Tokki Thai Mat Restaurant, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Tokki Thai Mat Restaurant? Del dine erfaringer!