“Styr unna”

Let’s Meat
Vurdert som nr. 13 av 21 Restauranter i Førde
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Styr unna!!!!
Satt i 1,5 time og ventet på maten. Fikk beskjed om at det var litt ventetid, etter 1 time etterlyste jeg maten. Vi var dessverre glemt, men de skulle straks lage maten. Etter 25 minutter måtte jeg nok engang etterlyse maten da jeg så at flere fikk servert mat, tross de hadde bestillt lenge etter oss!!!!!!
Siden det var sendt på kvelden og vi allerede hadde betalt, ble det vanskelig å gå et annet sted.

1  Takk, tonjeh236

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Det kan være jeg som er farget av jeg har jobbet som kok å servitør i 23 år. Men maten her var ikke bra.
Jeg hadde løvbiff som var alt for krydder og alt for mye salt. Forventet ikke stjerne mat, men når man servere bearnaise direkte fra en span så bør alt annet være iorden. Kona fikk stekt laks som var tør stekt og virket til den hadde kom fra en fryser. Sto hun skulle få stekte poteter til men det var åpenbart frityrstekt potetbåter. Syntes det er overpriset iforhold til det man får og ikke verdt kalorierne.
Jeg vil ikke anbefale plassen.

2  Takk, jacobsecher
Anmeldt 30. januar 2020 via mobile enheter

Mør og saftig biff. Stekt slik jeg ba om. Valgte plankebiff. Kan anbefales. Rask IG trivelig service.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, MortenMinstemann
Anmeldt 20. januar 2020

Veldig god pizza og burger å koselig restaurant fantastisk service glutenfri alternativer hyggelig atmosfære,flinke

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 219salifs
Anmeldt 21. desember 2019 via mobile enheter

Nyoppussede lokaler, rask servering. Rettene er delikat dandert på treplater, og porsjonene er generøse. Sentralt og lett å finne parkeringsplass. Vi kommer igjen!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, BennyHill47

Reisende som så på Let’s Meat, så også på

Har du vært i Let’s Meat? Del dine erfaringer!