“Skuffende”
Anmeldelse av Let’s Meat

Let’s Meat
Vurdert som nr. 16 av 21 Restauranter i Førde
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte biff, medium stekt. Den var nesten rå, og bernaiseen var tydelig kjøpt. Pizza m bestilt ananas kom uten. Bbq fried chicken var tydelig ferdiggrillet kylling som var fritert, m ferdigprodusert bbq-saus og coleslaw. Kebabtallerken var god, men nokså liten. Milkshake var ok, men med veldig mye melk ift is.
Maten stod ikke i stil til interiøret, og stod ikke i forhold til prisen.
Skuffende opplevelse, selv om alle ble mett.

Takk, _slaugm2016

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Biffmiddagen var utmerket, kjøttet stekt som vi ønsket det.
Grønnsakene var litt overkokte.
Kelner sølte litt øl på bordet vårt, vi fikk ny øl uten å be om det…
Hyggelig betjening, ventet litt lenge på maten.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Departure40250926370
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Bestilte pastarett med brød og smør. Sistnevnte heilt nydelig. Maten var god og porsjonane store. Det trekkes litt ned på at uteområdet til tider hadde dårlig lukt og det var tillatt å røyke i dette området. Det kunne med fordel vore litt meir avgrensa, sjølv om det ikkje var veldig preg av røykelukt. Veldig god service frå hyggelig personale.

Takk, 942henrietteg
Anmeldt 18. oktober 2020

Bestilte marinerte bbq-kyllingvinger med pommes frites og coleslaw. Rett før eg fekk maten fekk eg beskjed om at de ikkje hadde kyllingvinger, og fekk istadenfor ein tørr kyllingfilet dynka i bbq-saus. Coleslaw fekk eg heller ikkje. Fekk 20% avslag, men det var framleis ganske dyrt. Dårleg mat, men hyggelig personale.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, lidvards
Anmeldt 14. oktober 2020

God biff på Lets Meat. God og hurtig service. Ett foretrukket sted fra en som lever mye på restaurangmat!

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, JanJ1919

Reisende som så på Let’s Meat, så også på

Har du vært i Let’s Meat? Del dine erfaringer!