“Lunsj i Førde”
Anmeldelse av Let’s Meat

Let’s Meat
Vurdert som nr. 16 av 22 Restauranter i Førde
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Gjennomreise Førde. Såg etter plasser med salater. Dette var eneste som var åpen. Bestilte 2 kyllingsalat m brød. Den var overraskende god! Anbefaler stedet for de som vil spise sint!

Dato for besøk: september 2021
Takk, SteinarF790

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Helt greit. Vi bestilte en plankebiff og en stor porsjon spareribs.
Maten kom ganske raskt.
Ble ikke spurt om hvordan vi ville ha biffen stekt. Ble servert 3 små, overstekt og tørre kjøttklumper. Bernaise var tydelig fra bøtte. Peppersausen var ok.
Grønnsakene litt overkokt
Spareribs var ok. Ikke oversaftig, eller for tørr. Pommes var ikke crispy. BBQ sausen helt grei.
Hyggelig personal. Litt stive priser til kvaliteten på maten.
OBS- det følger med plasthansker til spareribsen. (Ubrukte)
Kan gi dem en sjangse til.

Takk, solveiga2014
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Helt grei mat. Burgerne var litt tørre og manglet litt dressing og smak. Pommesfrites’n var ikke særlig crispy, men søtpotetfrites’n var god. Plankesteken var lite smak og gjennomstekt selvom vi ba om medium stekt. Syntes maten var for lite gjennomført i forhold til pris.

Takk, Kajab1998
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte biff, medium stekt. Den var nesten rå, og bernaiseen var tydelig kjøpt. Pizza m bestilt ananas kom uten. Bbq fried chicken var tydelig ferdiggrillet kylling som var fritert, m ferdigprodusert bbq-saus og coleslaw. Kebabtallerken var god, men nokså liten. Milkshake var ok, men med veldig mye melk ift is.
Maten stod ikke i stil til interiøret, og stod ikke i forhold til prisen.
Skuffende opplevelse, selv om alle ble mett.

Takk, _slaugm2016
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Biffmiddagen var utmerket, kjøttet stekt som vi ønsket det.
Grønnsakene var litt overkokte.
Kelner sølte litt øl på bordet vårt, vi fikk ny øl uten å be om det…
Hyggelig betjening, ventet litt lenge på maten.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Departure40250926370

Reisende som så på Let’s Meat, så også på

Har du vært i Let’s Meat? Del dine erfaringer!