Travelocity
HurbUSD 165
Anmeldt 2. november 2018

Hyggelig å komme til hotellet igjen, som er totalrenovert innvendig. Rommene hadde fått en nødvendig oppgradering, samme med fellesareal. Blitt virkelig bra!
Flott resepsjon med bar og fine sittegrupper, samt god mat i restauranten!

Romtips: Velg rom bort fra gaten
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 194jonnyb
Sindre A, General Manager på Thon Hotel Førde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei Johnny,

Hjerteleg takk for din tilbakemelding og flotte kommentarar.

Ønskjer deg hjerteleg velkomen tilbake ved ein seinare anledning.

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Resepsjonist vi møtte var sur når vi sjekka inn.Bra nyoppusset hotel men kaldt vann i dusjen til morgen idag til tross for at hotel ikke var fult..Bra frokost men savnet ferskpressa juice fra appelsiner og trakte kaffi ikke bare på maskin.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Eldar K
Sindre A, General Manager på Thon Hotel Førde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Hei Eldar,

Takk for din tilbakemelding.

Fint om du kan kontakte meg, sånn at vi kan få litt meir informasjon frå deg kva som skjedde under dette opphaldet.

Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Flott og nyoppusset hotell med meget god mat, ingen ting å klage på . Pris var og heilt innfor .kjem gjerne i gjenn her neste gang eg skal bu i Førde . Uten tvil ein god plass og overnatte og spise på.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Andre S
Sindre A, General Manager på Thon Hotel Førde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2018

Hei Andre,

Takk for god tilbakemelding vedrørande sist opphold.

Hjerteleg velkommen tilbake ved neste høve.

Anmeldt 31. august 2018

Hotellet er renovert og fremstår som nytt. Resturangen byr på god mat og god atmosfære. Personalet sørger for et meget hyggelig opphold.
Perfekt beliggenhet, kort gangavstand til Førde by.
Kommer til å benytte med av dette hotellet igjen

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Kjartan D

Hei Oddkjartand,

Takk for tilbakemeldinga.

Hjerteleg velkommen tilbake ved ein seinare anledning.

Anmeldt 28. august 2018

Flotte nyoppussede rom. Det som trekker ned er at rengjøringspersonalet kom inn på rommet - før de banket på, mens vi lå og sov. De gikk inn på alle rom - klokka var 9.45, og frokosten var ikke over. Vi skulle sjekke ut innen kl 12, men de raste inn på rommene mens folk sto og skiftet/lå og sov.
Det var ikke hårføner på rommet, men fikk låne i resepsjonen

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Vigdis G

Hei VIgdis,

Takk for din tilbakemelding.
Det skal sjølvsagt ikkje skje at stuepikene braser inn på rommet så tidleg.
Vi har tatt tak i dette og beklager for ubehaget det medførte.