FindHotel
Travelocity
HurbUSD 167
1924 av 62 anmeldelser
Anmeldt 2. juli 2020

Vi var på biltur på Vestlandet i juni måned 2020 og overnattet på Thon Hotels, Førde. Hotellet er fint med rene og fine rom med gode bad. Hele hotellet var meget pen og personalet veldig serviceinnstilt. Dette gjorde at vi fikk en fin opplevelse av hotellet. Frokosten var som ved andre hotell vi besøkte på turen medet redusert pga. covid-19 smitten.

1  Takk, HenriksenBerg
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet var absolutt ett pent hotell. Imøtekommende ansatte, rene rom og en god opplevelse. Selve Førde er ikke så mye å skryte av, verken utsikt eller område, men fint for gjennomreise.
Hotellet har egen stor parkering bak som er ett absolutt pluss.
God frokost selv i covid-19

Takk, 420linnt
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

En god opplevelse i disse covid-19 tider. Flott rom og god frokost. Flott hage med gode hagemøbler hvor vi arrangerte en privat lunsj. Sentralt til kjøpesenter og restauranter , hyggelig betjening .

1  Takk, Kjersti H
Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Vi var på gjennomreise, men hadde bestilt rom for 2 personer, mange dager i forvegen.
Som avtalt, så ringte vi hotellet, da vi startet å kjøre -
Vel fremme var der 2 personer som arbeidet som jobbet i resepsonen.
Vi ble anvist et rom i 7. etg.
Der var det kun redd opp seng for 1 pers., så vi ringte ned til res., og fekk beskjed om å ta med all baggasje og komme ned ...
- på vegen ned, stoppet heisen mellom 2 etg., - måtte "tvangskjøres" videre ... !!! Uhyggelig opplevelse for 2 pers., som begge har claustrofpbi ... !!!
Endelig nede ved res., fekk vi etterhvert, tildelt et nytt rom, men; ingen beklagelse -
Da kom på det 2. rommet, var heller ikke det rommet redd opp for 2 pesoner !
Vi løftet av telefonen for å ringe ned til res., men telefonen var helt "død" !
Nå var vi lei av å fly opp og ned med baggasje, så min kone gjekk tomhendt ned ...
Der fekk hun kontant beskjed om at" Hun hadde ikke tid til å komme opp, bare for å re opp en seng !
- Dere kan re opp selv; Ekstra dyne ligger på toppen av skapet ! "
videre sa ho: " Du skjønner, de fleste som bor her er single ! "
... Har du hørt på maken ?!
- Det var altså til ingen nytte, å ringe til Thon Hotel Førde, for å fortelle at vi var undervegs ... !!!
Ingen service i resepsjonen der !

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, axyzw
Anmeldt 17. januar 2020 via mobile enheter

Rom med utsikt var supert. God mat i restaurant og hyggelig betjening på hele hotellet. Prisen på rom også hyggelig i forhold til andre hotell i Sogn . Blir det tur til Førde så blir det Thon. Skulle det være noe som kunne bli bedre så var det mer utvalg av lokalt øl

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, tomsV6378LW
Sindre A, General Manager på Thon Hotel Førde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. januar 2020

Hei tomsV6378LW,

Veldig kjekt å høyre at du hadde ein fin opplevelse.

Takk for tilbakemeldingane og gode innspel.