Gratis avbestilling frem til 03.10.21
ZenHotels.com
1924 av 66 anmeldelser
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelige ansatte som hjalp til med det meste. Veldig god frokost med godt utvalg! Bra renhold i restauranten! Fin beliggenhet i Førde. Veldig koselig hage og uteområde. Fint rom med gode senger.

Takk, CarolineC63
Anmeldt 17. juli 2020

Ikke veldig prangende fra utsiden, men hotellet var meget bra.

Spesielt så bør de som håndterte frokosten med Covid-19-restriksjoner få skryt. De var godt forberedt, alltid smilende, og meget effektive. Rett og slett strålende!

Takk, jarles2019
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ser litt stuselig ut utvendig, men er nok nylig pusset opp innvendig.
God standard på rommet, Nytt bad.
God frokost med gode systemer på serveringen mot for det mange av de andre hotellene rundt om har.
Hyggelig betjening

Takk, sembrafuru
Anmeldt 2. juli 2020

Vi var på biltur på Vestlandet i juni måned 2020 og overnattet på Thon Hotels, Førde. Hotellet er fint med rene og fine rom med gode bad. Hele hotellet var meget pen og personalet veldig serviceinnstilt. Dette gjorde at vi fikk en fin opplevelse av hotellet. Frokosten var som ved andre hotell vi besøkte på turen medet redusert pga. covid-19 smitten.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, HenriksenBerg
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet var absolutt ett pent hotell. Imøtekommende ansatte, rene rom og en god opplevelse. Selve Førde er ikke så mye å skryte av, verken utsikt eller område, men fint for gjennomreise.
Hotellet har egen stor parkering bak som er ett absolutt pluss.
God frokost selv i covid-19

Dato for oppholdet: juni 2020