Gratis avbestilling frem til 31.10.21
Priceline
HurbUSD 173
Anmeldt 8. august 2020

Vi var der i to netter først i august. Utrolig fint rom med god seng. Hyggelige ansatte og god frokost. Fin beliggenhet. Eneste minuset var støyen av trafikken om natten/morgenen, og at boblebadet var i ustand. Velger garantert dette hotellet ved neste besøk i Førde! :-)

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Wenchehus
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Flott hotellrom med god utsikt mot Førde sentrum , riktignok litt trafikkstøy første del av natten ! Ikke middagsservering var jo ett minus men vi fant en fin restaurant i nærheten , Pikant, med god mat ! God service i resepsjonen ! Flott Corona-opplegg i frokostsalen med helt ordinær frokost !

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 587heidiv
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelige ansatte som hjalp til med det meste. Veldig god frokost med godt utvalg! Bra renhold i restauranten! Fin beliggenhet i Førde. Veldig koselig hage og uteområde. Fint rom med gode senger.

Takk, CarolineC63
Anmeldt 17. juli 2020

Ikke veldig prangende fra utsiden, men hotellet var meget bra.

Spesielt så bør de som håndterte frokosten med Covid-19-restriksjoner få skryt. De var godt forberedt, alltid smilende, og meget effektive. Rett og slett strålende!

Takk, jarles2019
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ser litt stuselig ut utvendig, men er nok nylig pusset opp innvendig.
God standard på rommet, Nytt bad.
God frokost med gode systemer på serveringen mot for det mange av de andre hotellene rundt om har.
Hyggelig betjening

Takk, sembrafuru