Priceline
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 16. august 2020

Velkomst i resepsjonen var positiv. Rommet var reint og hadde ikkje ventilasjon. Vasken på badet var utruleg liten og svært lite praktisk. Mogleg å parkera under tak. Frukosten var nokolunde normal, noko for ein kvar smak.

2  Takk, Trehar
Anmeldt 10. august 2020

Gammelt hotell, men ny oppusset og flott. En overnatting på vei hjem til Bergen. Rom med utsikt, lite støy. Veldig hyggelig opphold, god service av personal og god frokost. Bra corona håndtering i frokostsalen. Kan anbefales.

Takk, Norgesturist
Anmeldt 10. august 2020

Et eldre men koselig hotell. Vi ba om rom mot baksida, og det var stille og fredelig. Rommet var rent og pent, men badet var kanskje litt lite. Restauranten var strngt i koronatiden, men vi fikk en utmertket frokost.

Romtips: Ta rom mot bakgården om du vil ha det stille. Ut mot gata om du vil se fjorden.
1  Takk, vsvidar
Anmeldt 8. august 2020

Vi var der i to netter først i august. Utrolig fint rom med god seng. Hyggelige ansatte og god frokost. Fin beliggenhet. Eneste minuset var støyen av trafikken om natten/morgenen, og at boblebadet var i ustand. Velger garantert dette hotellet ved neste besøk i Førde! :-)

Takk, Wenchehus
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Flott hotellrom med god utsikt mot Førde sentrum , riktignok litt trafikkstøy første del av natten ! Ikke middagsservering var jo ett minus men vi fant en fin restaurant i nærheten , Pikant, med god mat ! God service i resepsjonen ! Flott Corona-opplegg i frokostsalen med helt ordinær frokost !

Takk, 587heidiv