Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Priceline
ZenHotels.comUSD 178
Anmeldt 29. juli 2021

Hotellet ligger bra til rett ved rundkjøring RV 5 hhv. E39. Pass på å få hotellrom mot baksiden( som vi hadde) - det var støyfritt.

Fine parkeringsforhold bak hotellet i hhv garasje(låses til natten) samt en uteparkering.

Trivelig med en resepsjon der det er mulig for flere å sitte( og det var ganske mange der da vi overnattet).

Grei frokost og hyggelig betjening.

Helt ok frokost

Romtips: Få rom mot baksiden. ( da slipper du antagelig støy fra E39)
1  Takk, guideOslo
Anmeldt 29. juli 2021

Thon hotell Førde har fått en nødvendig oppgradering og fremstår nå som moderne innendørs. Forrige opphold for noen år siden var heller traurig og vi hadde større forventninger denne gangen. Ved ankomst ble det en evig lang ventetid pga en telefonsamtale som aldri tok slutt, og når jeg spurte om det var mulig å sjekke inn 10-15 minutter før tiden ble jeg kontant avvist med beskjed om at jeg fikk komme tilbake senere. Respekterer at innsjekking skjer til en viss tid, men måten man ble møtt på var ikke spesielt hyggelig. Det var vaktskifte og det var muligens derfor den unge damen virket sur og lite imøtekommende. Etter en liten ventetid i bilen prøvde vi på nytt og fikk sjekket inn. Fikk ingen vannflaske (som medlem).

Ba om rom høyt opp og på baksiden, men ble overrasket når rommet i 3. etg. var på bakkeplan med vei rett utenfor. Rommet var pent og rent og med nytt bad, Thon har også verdens beste senger.

Det var ingen aircondition og det ble veldig varmt om natten, det var også en del støy utenfra fra biler og passerende folk. Midt på natten banket det på døren gjentatte ganger over lengre tid. Vi fikk ikke kontakt med resepsjonen, men neste dag ble vi fortalt at det hadde vært mye uro. Hotellet kan kanskje ikke klandres, men det føltes ubehagelig og det ble lite søvn.

Frokosten holdt god standard og det var nok av varme og kalde retter, juice, frukt, osv. Pluss også for parkering på baksiden av hotellet med enkel adkomst.

Jeg hadde forhåndsbetalt to netter, men avbestilt den første. Ved utsjekking ble jeg fortalt at hun som kunne ordne refusjon ville komme på jobb senere og kontakte meg. Etter flere telefoner til hotellet ble jeg henvist til Thon servicesenter hvor det også har tatt tid å få svar, men nå er det lovet ordnet. Såvidt jeg har erfart kunne hotellet selv ha ordnet dette.

Jeg sitter igjen med en heller dårlig erfaring fra Thon Førde, hotellet er bedre enn forrige gang, men de har en vei å gå mht servicenivå. Det trekker også ned at man må bruke tid på å få penger refundert.

Om jeg trenger hotell i området i fremtiden styrer jeg unna.

Romtips: Høyere etasje er muligens best
1  Takk, ekbno
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde et fint rom med gode senger og bl.a. store gode hotellputer. Fint bad. Frokosten var ypperlig, med stor utvalg av både varm og kald mat. Hotellet ligger like ved en travel vei, men vi merket ikke noe til trafikkstøy. Bodde i 5. etasje med fin utsikt. Kan anbefale dette hotellet. Gratis parkeringsplass på baksiden av hotellet.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, annemargrethe
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet har en god beliggenhet. God utsikt. Nært sentrum og andre spisesteder. De ansatte var både hyggelige, flinke og serviceinnstilte. Frokosten var av første klasse. Stort utvalg av gode råvarer. Et minus var alle ungdommene som feira sommeren i nærheten av hotellet, nesten hele natta.

Takk, Steinar B
Anmeldt 15. februar 2021 via mobile enheter

Hotellrommet var kaldt, vi måtte låne vifteovn, men da gikk strømmen 3 ganger ,pga jordfeil. Til slutt fikk hver vår ekstra dyne.
Servicen var bra. Men stort minus å fryse igjennom natta
God mat i restauranten.

Dato for oppholdet: februar 2021