ScandicHotels.com
Priceline
Booking.comUSD 178
eDreamsUSD 178
Anmeldt 20. oktober 2018

Middagen vi fikk fredag 19.oktober 2018, var preget av dårlig håndverk hos servitørene. Noen av oss måtte vente lenge på rettene, vi fikk stadig feil og måtte korrigere, hovedretten var kald, kalven var overstekt og en av servitørene var uhøflig da vi påpekte mangler.

Takk, altpaag
Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding, vi tar med oss dette i vår daglige drift. Vi er opptatt av å levere kvalitet til våre gjester.

Anmeldt 18. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

We love this hotel veldig bra hotell med fantastiske lokaler! Og veldig bra spa avdelig! Rommer var helt topp og personalt har vertet oss opp fra start til slutt

Passet oss veldig bra at det er et amfisenter bare 3min å gå fra hotellet

Takk, 675linnt
Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding velkommen tilbake ved en senee anledning.

Anmeldt 1. oktober 2018

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Bestilte dagens middag i restauranten, som var klippfisk i hvit saus og kokte poteter.
Potetene var helt seige og kalde. Det var en skorpe på ca 2 cm på potetene som hadde gummikonsistens. Må ha ligget framme, ferdig kokt, i dager.
Gulrot og erter var vasne og sausen smakte ingenting. Da det kun var klippfisken som gikk an å spise, var det synd at det bare var noen biter på tallerkenen.
Hotellet ellers er har vanlig/middels standard.
Hyggelig personale i resepsjon og bar.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 560espenh
Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2018

Tusen takk for din tilbakemelding, dette tar vi med oss i vårt arbeide og tar tak i. Ta gjerne direkte kontakt med meg neste gang du er i Førde eller på hotellet så kan vi få rettet opp i dette.