Destinia.com
Agoda.comUSD 151
ScandicHotels.comUSD 150
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk rom.Flink betjening.God frokostbufe. Men vaktene kan roa seg litt ned. Med fylt hus med dans og musikk til kl 02.00 So kan ikkje vaktene forlanga att da ska vera stilt på rommene kl 21.30 om kvelden. Og dei bør banka på og ikkjå brasa rett inn på rommet.

Takk, ese_esen
Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Takker for hyggelig tilbakemelding på oppholdet deres hos oss, vaktene skal alltid banke på døren før de går inn. Hotellet er bygget sånn at det som skjer på konsert arenaen ikke påvirker romfløyen. Vi er opptatta av at alle våre gjester skal få gode opplevelser og ro på rommet når de ønsker å trekke seg tibake fra felles områdene våre. Velkommen igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 6. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Anmeldt 28. oktober 2018

Vi var der 12 stykker i anledning min mors 75-års dag. Hotellet er veldig hyggelig med sin «kunsthotell» profil (nytt kunstmuseum i Førde over veien øker den følelsen), og det var oppgradert siden jeg bodde der sist. Spa-facilitetene f.eks. var veldig bra. Men det jeg spesielt vil fremheve var den svært hyggelige, voksne og profesjonelle staben, både i restauranten (veldig bra buffet!) og ellers i hotellet. Man følte seg ivaretatt som gjest på en god måte, og dette skapte en veldig flott ramme rundt feiringen vår!

Romtips: Mulig stillest bake i hotellet. Det var konsert da vi var der, men lite støy fra den.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, pslyngst
Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Tusen hjertelig takk for en veldig hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake.

Anmeldt 20. oktober 2018

Middagen vi fikk fredag 19.oktober 2018, var preget av dårlig håndverk hos servitørene. Noen av oss måtte vente lenge på rettene, vi fikk stadig feil og måtte korrigere, hovedretten var kald, kalven var overstekt og en av servitørene var uhøflig da vi påpekte mangler.

Takk, altpaag

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding, vi tar med oss dette i vår daglige drift. Vi er opptatt av å levere kvalitet til våre gjester.

Anmeldt 18. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels