Frokost inkludert
Frokost inkludert
Oddhild A
5,0 av 5 boblerAnmeldt 24. nov. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: november 2018
Odd Erik G, General ManagerScandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 7. des. 2018
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding velkommen tilbake.
kr 1 449
    40.6 km fra Scandic Sunnfjord Hotel & Spa
    43.0 km fra Scandic Sunnfjord Hotel & Spa
    Se flere hoteller i Førde
    Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Bra hotell med stor lys lobby . Litt rot med innsjekk ,og et stykke å gå til enkelte av rommene ,men hyggelige ansatte .
    Innbydende rom med bra rengjøring .
    Lite bad som manglet oppheng for dusjsåpe ,noe som bør være Ok før gjester bor der . Savnet også vannkoker ,men ellers veldig bra.

1  Takk, Cirkeline74
    Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, velkommen tilbake.

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk rom.Flink betjening.God frokostbufe. Men vaktene kan roa seg litt ned. Med fylt hus med dans og musikk til kl 02.00 So kan ikkje vaktene forlanga att da ska vera stilt på rommene kl 21.30 om kvelden. Og dei bør banka på og ikkjå brasa rett inn på rommet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, ese_esen
    Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Takker for hyggelig tilbakemelding på oppholdet deres hos oss, vaktene skal alltid banke på døren før de går inn. Hotellet er bygget sånn at det som skjer på konsert arenaen ikke påvirker romfløyen. Vi er opptatta av at alle våre gjester skal få gode opplevelser og ro på rommet når de ønsker å trekke seg tibake fra felles områdene våre. Velkommen igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 6. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
    Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Anmeldt 28. oktober 2018

Vi var der 12 stykker i anledning min mors 75-års dag. Hotellet er veldig hyggelig med sin «kunsthotell» profil (nytt kunstmuseum i Førde over veien øker den følelsen), og det var oppgradert siden jeg bodde der sist. Spa-facilitetene f.eks. var veldig bra. Men det jeg spesielt vil fremheve var den svært hyggelige, voksne og profesjonelle staben, både i restauranten (veldig bra buffet!) og ellers i hotellet. Man følte seg ivaretatt som gjest på en god måte, og dette skapte en veldig flott ramme rundt feiringen vår!

Romtips: Mulig stillest bake i hotellet. Det var konsert da vi var der, men lite støy fra den.
    Dato for oppholdet: september 2018
    Takk, Petter S
    Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Tusen hjertelig takk for en veldig hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake.

Anmeldt 20. oktober 2018

Middagen vi fikk fredag 19.oktober 2018, var preget av dårlig håndverk hos servitørene. Noen av oss måtte vente lenge på rettene, vi fikk stadig feil og måtte korrigere, hovedretten var kald, kalven var overstekt og en av servitørene var uhøflig da vi påpekte mangler.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, altpaag

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding, vi tar med oss dette i vår daglige drift. Vi er opptatt av å levere kvalitet til våre gjester.