Destinia.com
Booking.comUSD 146
Agoda.comUSD 147
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Kjempefornøgd med oppholdet. Flotte rom, utrulig gode senger og flott service. Særlig resturangsjef Åse må få ros for kjempegod service ved middagen laurdag kveld og eit vannvittig kake/dessertutvalg. Nydelig frukost, variert og smakfullt. Anbefales ei helg hit.Heile gjengen var storlig fornøgd.

Takk, Oddhild A
Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding velkommen tilbake.

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Bra hotell med stor lys lobby . Litt rot med innsjekk ,og et stykke å gå til enkelte av rommene ,men hyggelige ansatte .
Innbydende rom med bra rengjøring .
Lite bad som manglet oppheng for dusjsåpe ,noe som bør være Ok før gjester bor der . Savnet også vannkoker ,men ellers veldig bra.

1  Takk, Cirkeline74
Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, velkommen tilbake.

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk rom.Flink betjening.God frokostbufe. Men vaktene kan roa seg litt ned. Med fylt hus med dans og musikk til kl 02.00 So kan ikkje vaktene forlanga att da ska vera stilt på rommene kl 21.30 om kvelden. Og dei bør banka på og ikkjå brasa rett inn på rommet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, ese_esen
Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Takker for hyggelig tilbakemelding på oppholdet deres hos oss, vaktene skal alltid banke på døren før de går inn. Hotellet er bygget sånn at det som skjer på konsert arenaen ikke påvirker romfløyen. Vi er opptatta av at alle våre gjester skal få gode opplevelser og ro på rommet når de ønsker å trekke seg tibake fra felles områdene våre. Velkommen igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 6. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Anmeldt 28. oktober 2018

Vi var der 12 stykker i anledning min mors 75-års dag. Hotellet er veldig hyggelig med sin «kunsthotell» profil (nytt kunstmuseum i Førde over veien øker den følelsen), og det var oppgradert siden jeg bodde der sist. Spa-facilitetene f.eks. var veldig bra. Men det jeg spesielt vil fremheve var den svært hyggelige, voksne og profesjonelle staben, både i restauranten (veldig bra buffet!) og ellers i hotellet. Man følte seg ivaretatt som gjest på en god måte, og dette skapte en veldig flott ramme rundt feiringen vår!

Romtips: Mulig stillest bake i hotellet. Det var konsert da vi var der, men lite støy fra den.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, pslyngst
Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Tusen hjertelig takk for en veldig hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake.