Bli belønnet med One Key
Paal_A_58
Førde, Norge
1,0 av 5 boblerAnmeldt 5. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
Odd Erik G, General ManagerScandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 7. des. 2018
Tusen takk for at du gir oss tilbakemelding på din restaruant opplevelse hos oss. Vi tar tak i dette umiddelbart. Vi setter matkvalitet høyt og er opptatt av å være det gode vertskap for våre gjester.

Jeg håper og tror dere vil få en annen opplevelse ved et seinere bgesøk.
0.9 km fra Scandic Sunnfjord Hotel & Spa
      kr 1 978
    40.6 km fra Scandic Sunnfjord Hotel & Spa
    Se flere hoteller i Førde
    Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Stor lys og trivelig lobby med adgang til restaurant og bar. Hyggelig betjening. God frokost, selv om det var noen tomme fat. Ble fylt opp etterhvert. Lyse, fine og nyoppussede rom. Veldig gode senger.

Takk, MonaO977
    Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding velkommen tilbake.

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Kjempefornøgd med oppholdet. Flotte rom, utrulig gode senger og flott service. Særlig resturangsjef Åse må få ros for kjempegod service ved middagen laurdag kveld og eit vannvittig kake/dessertutvalg. Nydelig frukost, variert og smakfullt. Anbefales ei helg hit.Heile gjengen var storlig fornøgd.

Takk, Oddhild A

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding velkommen tilbake.

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Bra hotell med stor lys lobby . Litt rot med innsjekk ,og et stykke å gå til enkelte av rommene ,men hyggelige ansatte .
    Innbydende rom med bra rengjøring .
    Lite bad som manglet oppheng for dusjsåpe ,noe som bør være Ok før gjester bor der . Savnet også vannkoker ,men ellers veldig bra.

1  Takk, Cirkeline74
    Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, velkommen tilbake.

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk rom.Flink betjening.God frokostbufe. Men vaktene kan roa seg litt ned. Med fylt hus med dans og musikk til kl 02.00 So kan ikkje vaktene forlanga att da ska vera stilt på rommene kl 21.30 om kvelden. Og dei bør banka på og ikkjå brasa rett inn på rommet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, ese_esen
    Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Takker for hyggelig tilbakemelding på oppholdet deres hos oss, vaktene skal alltid banke på døren før de går inn. Hotellet er bygget sånn at det som skjer på konsert arenaen ikke påvirker romfløyen. Vi er opptatta av at alle våre gjester skal få gode opplevelser og ro på rommet når de ønsker å trekke seg tibake fra felles områdene våre. Velkommen igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 6. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
    Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019