Road45118687396
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerRenslighet
4,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Odd Erik G, General ManagerScandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 25. jan. 2019
43.0 km fra Scandic Sunnfjord Hotel & Spa
45.3 km fra Scandic Sunnfjord Hotel & Spa
Se flere hoteller i Førde
Anmeldt 7. januar 2019

Alt flott, fekk tepper og kaffi når vi skulle på verandaen, betjening var blide og hjelpsomme . Reint og fint hotell midt i Førde. Rommet var stort, dobbelsenga kan skyves fra hverandre. Frukosten var god. Inn og utsjekking gjekk smertefritt. Alt i alt en hyggelig hotellopplevelse.

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, OnAir28382736908
Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Vi skulle feire runde dager med ein julelunsj og blei svært skuffa. Kjøtet var svært salt og tilbehøret smaklaust. Rydding og vasking pågikk rundt oss mens vi spiste, også internt prat vaktlister og anna.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Paal_A_58
Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Tusen takk for at du gir oss tilbakemelding på din restaruant opplevelse hos oss. Vi tar tak i dette umiddelbart. Vi setter matkvalitet høyt og er opptatt av å være det gode vertskap for våre gjester.

Jeg håper og tror dere vil få en annen opplevelse ved et seinere bgesøk.

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Stor lys og trivelig lobby med adgang til restaurant og bar. Hyggelig betjening. God frokost, selv om det var noen tomme fat. Ble fylt opp etterhvert. Lyse, fine og nyoppussede rom. Veldig gode senger.

Takk, MonaO977

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Kjempefornøgd med oppholdet. Flotte rom, utrulig gode senger og flott service. Særlig resturangsjef Åse må få ros for kjempegod service ved middagen laurdag kveld og eit vannvittig kake/dessertutvalg. Nydelig frukost, variert og smakfullt. Anbefales ei helg hit.Heile gjengen var storlig fornøgd.

Takk, Oddhild A

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding velkommen tilbake.

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Bra hotell med stor lys lobby . Litt rot med innsjekk ,og et stykke å gå til enkelte av rommene ,men hyggelige ansatte .
Innbydende rom med bra rengjøring .
Lite bad som manglet oppheng for dusjsåpe ,noe som bør være Ok før gjester bor der . Savnet også vannkoker ,men ellers veldig bra.

1  Takk, Cirkeline74
Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, velkommen tilbake.