Trip.com
Anmeldt 9. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 7. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Odd Erik Gullaksen, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 6. juli 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldt 29. juni 2020

Hei, har nettopp vert på Scandic Sunnfjord Hotell, og er svært fornøyd med oppholdet.
Vi ble møtt med smil og hjelpsomhet , de tok vare på gjestene sine.Frokosten var veldig bra tatt i betrakning Corona. Kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Valla223
Odd Erik Gullaksen, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Tuens takk for deres hyggelige tilbakemelding, vi ser fram til å være deres vertskap igjen.

Anmeldt 22. mars 2020

Dato for oppholdet: mars 2020