Expedia.comUSD 160
ScandicHotels.comUSD 160
Orbitz.comUSD 160
Anmeldt 21. juli 2020

Anmeldt 20. juli 2020

Da vi år har avbestilt flere turer til varmere strøk valgte vi å ta en liten rundtur på Vestlandet sammen med et vennepar. Sunnfjord var et naturlig første stopp på turen da dette hotellet hadde jeg bodd på mange ganger tidligere i jobbsammenheng. fremdeles et godt hotel som kan anbefales.

2  Takk, Jansul
Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldt 19. juli 2020

Vi valgte dette hotellet grunnet spa/basseng og trengingsrom. Når vi ankommer får vi beskjed om at dette er steng, noe som IKKE opplyses om på stedets hjemmesider.
Det som skulle bli en hygggelig stopp på turen, ble en stor nedtur.
Resepsjonist kunne informere om at de gjentatte ganger har bedt ledelse om å oppdatere hjemmesider, uten hell.

Resepsjonist så vår skuffelse, og vi ble tilbudt gratis middag i baren som kompenasasjon.

1  Takk, fjellgeitalb
Odd Erik Gullaksen, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Takker for deres tilbakemelding fra deres opplevse ved hotellet, grunnet Covid-19 har ikke alle hotellets fasiliteter blitt åpnet enda. Dette er lagt inn på våre (Scandic) heimesider, men bekalger hvis ikke dette kommer tydelig nok frem.
Håper å kunne ta dere imot når alle deler av hotellet igjen er i drift.

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Litt skuffet over hotellet, selv om servicen var på topp. Vi fikk sjekke inn før tiden, og ble alltid møtt med smil i både resepsjon, frokost i lobbybar.

Rommene var fine, men renholdet sånn midt på treet. Litt potetgull under sengen og såperester i dusjen...

Litt kaos lørdags natt, det var veldig lytt på rommene (brøl utenfor og klikking av hæler i gangen), og det virket som hotellet var byens eneste utested... store køer utenfor og langt ifra korona-vennlig om man som hotellgjest ville inn på kveldstid.

Sist gang vi bodde her var dette et hotell med høyere standard enn normalen, men nå ligger det dessverre på gjennomsnittet...

Takk, ingaplingaS
Odd Erik Gullaksen, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei - tusen takk for deres tilbakemelding. Vi søker alltid etter forbedringer og for å skape en god atmosfære for våre gjester.
Vi tar med oss dine tilbakemeldinger i vår søken etter å fobedre oss. Håper å se dere igjen som våre gjester.