2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
ScandicHotels.comUSD 149
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Ok hotell. Ingen P plass akkurat denne kvelden men ordinet seg etter kontakt m resepsjonen. Ok rom. Frokost kunne vært bedre.
Mye folk men slik er det i ferier. Fikk ikke testet andre fasiliteter som spa

Takk, 65tommym
Anmeldt 21. juli 2020

Anmeldt 20. juli 2020

Da vi år har avbestilt flere turer til varmere strøk valgte vi å ta en liten rundtur på Vestlandet sammen med et vennepar. Sunnfjord var et naturlig første stopp på turen da dette hotellet hadde jeg bodd på mange ganger tidligere i jobbsammenheng. fremdeles et godt hotel som kan anbefales.

2  Takk, Jansul
Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldt 19. juli 2020

Vi valgte dette hotellet grunnet spa/basseng og trengingsrom. Når vi ankommer får vi beskjed om at dette er steng, noe som IKKE opplyses om på stedets hjemmesider.
Det som skulle bli en hygggelig stopp på turen, ble en stor nedtur.
Resepsjonist kunne informere om at de gjentatte ganger har bedt ledelse om å oppdatere hjemmesider, uten hell.

Resepsjonist så vår skuffelse, og vi ble tilbudt gratis middag i baren som kompenasasjon.

1  Takk, fjellgeitalb
Odd Erik Gullaksen, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Takker for deres tilbakemelding fra deres opplevse ved hotellet, grunnet Covid-19 har ikke alle hotellets fasiliteter blitt åpnet enda. Dette er lagt inn på våre (Scandic) heimesider, men bekalger hvis ikke dette kommer tydelig nok frem.
Håper å kunne ta dere imot når alle deler av hotellet igjen er i drift.