Travelocity
Priceline
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 23. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 21. juli 2020

Vi har tilbrakt ferien i telt og trengte en overnatting på hotell da været ble dårlig over tid. Koselig personale, god frokost og Ok rom. Rommet var pusset opp senere tid. Mye støy fra kl 07.00 med byggearbeider utenfor. Pluss for gratis parkering og frokostbuffet. Ellers noe kjipt renhold og ikke så flinke til å rydde tallerkner/glass under frokosten før etter en gikk fra bordet.

Takk, Camilla L
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Ok hotell. Ingen P plass akkurat denne kvelden men ordinet seg etter kontakt m resepsjonen. Ok rom. Frokost kunne vært bedre.
Mye folk men slik er det i ferier. Fikk ikke testet andre fasiliteter som spa

Takk, 65tommym
Anmeldt 21. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 20. juli 2020

Da vi år har avbestilt flere turer til varmere strøk valgte vi å ta en liten rundtur på Vestlandet sammen med et vennepar. Sunnfjord var et naturlig første stopp på turen da dette hotellet hadde jeg bodd på mange ganger tidligere i jobbsammenheng. fremdeles et godt hotel som kan anbefales.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
2  Takk, Jansul