Destinia.com
eDreamsUSD 179
Anmeldt 5. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 3. august 2020

Vi overnattet en natt. Hotellet ser slitt ut fra utsiden, men du blir positivt overrasket når du kommer inn. Et utrolig flott hotell med hyggelig personale, fine rom og gode senger. Frokosten var ypperlig med godt utvalg. Vi har hatt en utrolig god opplevelse.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, anette790
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotel med flott beliggenhet i sentrum av Førde.
Vi fikk et stort rom med balkong mot kveldssola, noe som var supert i det flotte sommerværet !

Frokosten var corona-tilpasset og helt OK.

Positivt med garasje med ladestasjon for oss ferierende i El-bil.

Mye byggevirksomhet rundt hotellet, som drar helhetsbilde litt ned.

1  Takk, Sunhome74
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Ankom hotellet en mandagskveld i slutten av juli, ble møtt av en hyggelig resepsjonist, men å finne rommet skapte en del trøbbel. Fløyen vi skulle til lå ikke "på Karl Johan", to bomturer med heis til til 3. etg. skapte litt frustrasjon. Tilslutt ble vi geleidet til heis nr. 3, og vårt rom.
Gode senger, badet toppers.
Heldigvis var frokostbuffet forbudet opphevet, vi kom ned til velfylte disker. Bordene ble vasket før vi fikk sette oss, Antibac var tilgjengelig ved inngangen til restauranten og utplassert på strategiske steder ellers.
Oppholdet var ellers meget bra, det eneste negative var litt mangelfull støvsuging på rommet de tre dagene vi var der.
Vi velger garantert Scandic neste gang vi besøker Førde.

Takk, 720egilb
Anmeldt 23. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com