Destinia.com
eDreamsUSD 179
Anmeldt 25. august 2020

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Odd Erik Gullaksen, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 10. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Vi kom hit en litt grå lørdag kveld etter lengre kjøretur på vegen til Bergen. Ble møtt av en hyggelig resepsjonist. Siden vi var 3 voksne på tur ble 2 rom rebooket til 2
"connecting rooms" mot et mindre tillegg. Alt med et smil. Mat ble ordnet, et meget godt hamburger måltid. Ekstra HDMI kabel ble levert på døra slik at familiens junior fikk sett på film på Tv'en! Både dyne og seng var perfekt for en kar på 2mHadde puta stått i stil til resten hadde dette oppholdet gitt 6+. Rolig og god atmosfære i ved frokostbordet. Maten var variert og god. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, Tore S
Anmeldt 5. august 2020

Anmeldt 3. august 2020

Vi overnattet en natt. Hotellet ser slitt ut fra utsiden, men du blir positivt overrasket når du kommer inn. Et utrolig flott hotell med hyggelig personale, fine rom og gode senger. Frokosten var ypperlig med godt utvalg. Vi har hatt en utrolig god opplevelse.

Takk, anette790