2 personer ser på dette hotellet
Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 146
Anmeldt 12. juli 2021

Dette hotellet har mange gode fasiliteter. Det er under stadig oggradering av både rom og komferansedel. Sentralt plassert ved busstasjonen og shoppingsenter. Gode turmuligheter i gåavstand. God mat og frokost.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, AH3602020
Odd Erik Gullaksen, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, velkommen tilbake.

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Fint hotell med svømmebasseng, bar og restaurant. Fine rom, men mangler aircondition. Særdeles god frokost med eksepsjonell, lokal og voksen betjening som skaper en veldig god atmosfære. Bare frokost og dette personalet scorer full pott alene. Anbefales, men ikke på for varme dager/netter.

Takk, Skaar180
Odd Erik Gullaksen, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 3. juli 2021

Sjekket inn for ei natt som par, er scandic medlem nivå rød og merket ikkje noke til dette. Førsteinntrykk av rommet var ikkje bra. Gardiner hang over sofa, putene i sofaen såg ut som om deltagere fra forrige natts fest akkurat hadde forlatt åstedet. Gulvet på badet hadde lodottet som lett hadde vert borte dersom gulvet hadde vert moppet. Med det utgangangspunktet forventer man jo ikkje at renholdet har hatt et særlig godt fokus av den som jlargjorde rommet. Skyvedører var ikkje vasket og hadde mykje skitne merker. Hadde i min ungdom (13-15 år) sommerjobb som stuepike og forventer vel meir enn som så. Rommene var i tillegg ikkje utstyrt med aircondition, ei heller vifter noko so. Gjorde heile opplevelsen veldig klam. Skyvedører måtte vere open for å få LITT luft inn, da med fult innsyn fra andre rom på hotellet, rett inn i vår seng. Gjester som hadde rom på andre siden av bygget satt av naturlige årsaker ute på veranda (varme rom!!) , og stirret rett inn i sengen. Prøvde en stu d med gardiner igjen, men disse gjorde der rett og slett så innestengt og dårlig luft at det ikkje gikk å holde seg på rommet. I tillegg til dette var det arrangement i hagen med utallige taler, skål, latter og gjenklang. I utgangspunktet ikkje et stort problem da vi ikkje hadde med barn denne gangen, og festen blei avslutta til 23 noko eg synes er innafor ein fredag/lørdag. Men, man forventa da at opprydding og ned rigging av festen og vert avslutta i rimelig tid (23), dette holdt på til 24. Med bildører opp og igjen på varebil, bord og stoler ksom skulle inn og ut, tomgods osv er dette ikkje med på en avslappande hotell opplevelse. Veldig glad vi ikkje hadde med barn, og kan ikkje forstå at det første som møter meg når eg går på trip advisor er at dette er et perfekt familiehotell. Absolutt ikkje.

Kjem nok ikkje til å bruke hotellet igjen.

2  Takk, V979TAal

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding fra ditt opphold hos oss, dette tar vi med oss i våre arbeidsrutiner. Håper du vil returnere til oss ved en senere anledning og vi vil gjøre alt vi kan for at du skal få et hyggelig og fint opphold.

Anmeldt 27. juni 2021

Restaurant får stryk på alle punkt.
Ukoslig, harde stoler, ingen duk på bordet, kelner uoppmerksom, og entrecote under pari for andre besøk på rad. Klaget på maten straks og får en ny rett etter at de andre v bordet var ferdigspist..alt for tregt.
Er du kelner og to meter høy, så må du være nedtonet og på avstand, og ikke en ruvende skikkelse tett på.
Sorry folkens..nå tar jeg bladet fra munnen.

Hotellet har vært kjent for god frokost. For å imponere meg må man servere EKTE bacon..og ikke ihjelsaltet ett-eller-annet.

Takk, 901henningh

Takker for din tilbakemelding.

Anmeldt 5. mars 2021 via mobile enheter

Vi hadde selvsagt lest oss opp før vi kom dit og snakket med flere om hvor fantastisk hotellet var.
Vel...som sagt en byggeplass var det vi kom til men gikk på med godt mot likevel, velkomsten fra resepsjonen var vel det beste med hele opplevelsen, nesten.
Rommet var rent og pent men skrekkelig lytt, og litt for harde senger etter min smak, var rimelig ødelagt i kroppen om morgenen,badet var ingenting å utsette på.
Covid restriksjoner over alt og det aksepterte vi fullt.
Middag i restauranten inntok vi også, biff og hvert sitt glass rødvin eller rettere sagt under halvfullt til 130,- pr. Glass????wtf....maten smakte godt var en god porsjon, servicen der kunne vært mye bedre, føltes som om vedkomne hev maten på bordet og forsvant, mange minus poeng for den opplevelsen der, sjekker nok hvem som serverer der før vi spiser der evt finner en annen plass å spise.
Kommer tilbake om en stund, må nok fordøye den opplevelsen litt

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, TrondK_12
Odd Erik Gullaksen, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Takker for deres tilbakemelding.