FindHotel
ScandicHotels.comUSD 151
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Et fint og velutstyrt hotell med både innendørs basseng, treningsrom og SPA avdeling. Rommene var fine med gode senger. Badet var av den etterhvert ganske utbredte Scandic standarden. Greier dog aldri å bli helt komfortabel med Scandics (manglende) minibar løsning. Stabil WIFI og veldig god frokost. Fikk aldri testet restauranten, da denne bare hadde kapasitet til å servere de som hadde forhåndsbestilt. Virket klart underbemannet både på kjøkken- og servitørsiden. Dette trekker litt ned for meg, da Førdes restauranttilbud på en mandag er heller tynt. Litt overraskende (både hotellets manglende kapasitet og Førdes generelle tilbud) når vi er mitt i turistsesongen. Gratis parkering utendørs og i egen garasje.

Reisetype: Reiste alene
Takk, ErlendLS71
Odd Erik Gullaksen, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Takker for deres tilbakemelding. velkommen tilbake.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Et gammelt hotell, rommene er oppusset, men uten ventilasjon.

Men spis et annet sted.
Vi var to par, og en singel ventet over en time på maten, som i stor grad var ødelagt.

Entrecôte, små, I hel stekte, flere av dem var seige. Fire poteter og litt grønnsaker Burgeren var bedre, men langt fra verdt prisen. Hadde det vært åpent et annet sted etterpå, hadde det blitt litt mer mat for å bli mett.

Bo gjerne på hotellet, men spis et annet sted.

1  Takk, P9516PJfrankh

Takker for deres tilakemelding.

Anmeldt 26. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 20. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 14. juli 2021

Maten smaker ok, burgeren bærer preg av å ha god smak, men underdelen av brødet er på grensen til grøt. Fiskesuppen smaker tilnærmet likt som Fjordland og var ikke kremet. Personalet er lite imøtekommende og møter deg med et enormt spørsmålstegn dersom du ønsker vann eller noe lignende. Personalet virker generelt sur og lei jobben sin, som resulterer i at du blir småredd og ønsker ikke å være til bry for dem. Pass på når du reiser deg, så du ikke blir løpt ned av en vill kelner, da de ofte skjærer gjennom restauranten for å komme seg raskest mulig vekk fra gjestene. De roper også til hverandre over bordet ditt, så pass opp. Generelt en dårlig opplevelse.

1  Takk, alexanderaukant

Takk for deres tilbakemelding, jeg beklager at vi ikke har levert hverken på mat kvalitet eller service til deres eller våre forventninger, dette tar vi med oss i vår stregen etter å levere god kvalitet som vi alle på hotellet ønsker å gjøre, håper vi får muligheten til å være vertskap for dere igjen.