Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 150
Trip.comUSD 151
Anmeldt 4. august 2021

Familien overnattet i Førde en natt på reise mot Bergen.

Vi bodde på et familierom med 2 ordniære senger + køyeseng.
To voksne + to ungdommer mellom 15 og 17 år.

Negativt:
Balkongen var skitten og full av måkeskit. Personalet vasker tydeligvis innendørs men ignorerer balkongen.
Malingen på balkongen var også falmet av og det fremsto som skittent.
Dette var en glohet sommerdag og rommet var svært varmt, men balkongen var ikke et alternativ da det kun var 1 stol plassert der til tross for at vi var 4 på rommet.
Ellers var aircondition fraværende og rommet var glohett.
Toalettet var tilpasset handicappende, men hadde hverken kabinett eller dusjforheng. Resultatet ble at rommet ble overfylt med vann etter en dusj.
De hadde prøvd å løse dette ved å sette på varmen i rommet til max, men det hjelper lite.
Min kone og barn besøkte også badeanlegget og ga tilbakemelding om at både garderobene og bassenget fremsto som skittent.

Utenfor hotellet var plenen klipt, men det var ikke luket og malingen flasset av flere steder. Lite tiltalende.

Positivt:
Frokosten var helt grei. Standard frokost med rundstykker, varmmat osv.

Vi kommer neppe på besøk igjen.

Takk, tobbens
Odd Erik Gullaksen, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Takker for deres tilbakemelding.

Anmeldt 28. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 28. juli 2021

Veldig slitt rom og badet manglet dusjkabinett som gjorde at det fløt vann utover hele badet hver gang vi dusjet. Bra størrelse på rommet for en familie på tre og supert med terrasse. Supert med basseng og bra ordning med å booke tid ift. smittevern. God frokost, men folksomt.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Gina O

Takker for deres tilbakemelding.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Et fint og velutstyrt hotell med både innendørs basseng, treningsrom og SPA avdeling. Rommene var fine med gode senger. Badet var av den etterhvert ganske utbredte Scandic standarden. Greier dog aldri å bli helt komfortabel med Scandics (manglende) minibar løsning. Stabil WIFI og veldig god frokost. Fikk aldri testet restauranten, da denne bare hadde kapasitet til å servere de som hadde forhåndsbestilt. Virket klart underbemannet både på kjøkken- og servitørsiden. Dette trekker litt ned for meg, da Førdes restauranttilbud på en mandag er heller tynt. Litt overraskende (både hotellets manglende kapasitet og Førdes generelle tilbud) når vi er mitt i turistsesongen. Gratis parkering utendørs og i egen garasje.

Reisetype: Reiste alene
Takk, ErlendLS71

Takker for deres tilbakemelding. velkommen tilbake.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Et gammelt hotell, rommene er oppusset, men uten ventilasjon.

Men spis et annet sted.
Vi var to par, og en singel ventet over en time på maten, som i stor grad var ødelagt.

Entrecôte, små, I hel stekte, flere av dem var seige. Fire poteter og litt grønnsaker Burgeren var bedre, men langt fra verdt prisen. Hadde det vært åpent et annet sted etterpå, hadde det blitt litt mer mat for å bli mett.

Bo gjerne på hotellet, men spis et annet sted.

1  Takk, P9516PJfrankh

Takker for deres tilakemelding.