FindHotel
ScandicHotels.comUSD 147
Anmeldt 9. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Odd Erik Gullaksen, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2022

Anmeldt 5. august 2021

Bra frokost med stort utvalg.
godt smittevern både ved frokost, basseng og ellers.
Dårlig utvalg av mat i restauranten på kveldstid, dersom en skal ete der fleire gonga...
Takk for ei fin og avslappande helg

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Tausa2
Odd Erik Gullaksen, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Takker for hyggelig tilbakemelding, velkommen tilbake.

Anmeldt 4. august 2021

Familien overnattet i Førde en natt på reise mot Bergen.

Vi bodde på et familierom med 2 ordniære senger + køyeseng.
To voksne + to ungdommer mellom 15 og 17 år.

Negativt:
Balkongen var skitten og full av måkeskit. Personalet vasker tydeligvis innendørs men ignorerer balkongen.
Malingen på balkongen var også falmet av og det fremsto som skittent.
Dette var en glohet sommerdag og rommet var svært varmt, men balkongen var ikke et alternativ da det kun var 1 stol plassert der til tross for at vi var 4 på rommet.
Ellers var aircondition fraværende og rommet var glohett.
Toalettet var tilpasset handicappende, men hadde hverken kabinett eller dusjforheng. Resultatet ble at rommet ble overfylt med vann etter en dusj.
De hadde prøvd å løse dette ved å sette på varmen i rommet til max, men det hjelper lite.
Min kone og barn besøkte også badeanlegget og ga tilbakemelding om at både garderobene og bassenget fremsto som skittent.

Utenfor hotellet var plenen klipt, men det var ikke luket og malingen flasset av flere steder. Lite tiltalende.

Positivt:
Frokosten var helt grei. Standard frokost med rundstykker, varmmat osv.

Vi kommer neppe på besøk igjen.

Takk, tobbens

Takker for deres tilbakemelding.

Anmeldt 28. juli 2021

Anmeldt 28. juli 2021

Veldig slitt rom og badet manglet dusjkabinett som gjorde at det fløt vann utover hele badet hver gang vi dusjet. Bra størrelse på rommet for en familie på tre og supert med terrasse. Supert med basseng og bra ordning med å booke tid ift. smittevern. God frokost, men folksomt.

Takk, Gina O

Takker for deres tilbakemelding.