2 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ScandicHotels.comUSD 147
1924 av 573 anmeldelser
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Vi ankom på ettermiddag/ kveld Førde, og sjekket inn på Scandic Sunnfjord hotell og Spa. Vi ble møtt av en hyggelig betjening, og fikk tildelt rom i den nye delen av bygget. Rommet var Superior med Queen-size-seng. Helt ok. Vi prøvde ikke spa-avdelingen. Vi så at det var et boblebad på utsiden av hotellet, men de så ikke særlig fristende. Hotellet er fullt opp md kunst av Oddvar Torsheim. Jeg lurer på om han selv også er en del av innredningen. Han var der nå, og han var der da jeg besøkte hotellet noen år tilbake. Hotellet er av gjennomsnitt standard. Helt ok dersom du treng overnatting i jobb/forretnings sammenheng. Jeg tror ikke jeg vil anbefale det som et feriehotell. Det er kanskje heller ikke strategien til hotellet.

1  Takk, AndersZorn
Odd Erik Gullaksen, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Takker for at du tok deg tid til å gi oss dine refleksoner om hotellet, vi tar gjerne imot besøk av dere også i ferie tid.

Anmeldt 16. august 2021

Flott hotell, fine rom, gode senger. Fantastisk frukost og god service. Fint basseng. Sentrumsnært. Ein god stad å ha eit hotellopphald. Koseleg barområde. Kan trygt anbefale dette hotellet til andre.

Takk, AnneGretheSandnes

Tusen takk for deres tilbakemelding, velkommen tilbake.

Anmeldt 9. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Odd Erik Gullaksen, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2022

Anmeldt 5. august 2021

Bra frokost med stort utvalg.
godt smittevern både ved frokost, basseng og ellers.
Dårlig utvalg av mat i restauranten på kveldstid, dersom en skal ete der fleire gonga...
Takk for ei fin og avslappande helg

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Tausa2

Takker for hyggelig tilbakemelding, velkommen tilbake.

Anmeldt 4. august 2021

Familien overnattet i Førde en natt på reise mot Bergen.

Vi bodde på et familierom med 2 ordniære senger + køyeseng.
To voksne + to ungdommer mellom 15 og 17 år.

Negativt:
Balkongen var skitten og full av måkeskit. Personalet vasker tydeligvis innendørs men ignorerer balkongen.
Malingen på balkongen var også falmet av og det fremsto som skittent.
Dette var en glohet sommerdag og rommet var svært varmt, men balkongen var ikke et alternativ da det kun var 1 stol plassert der til tross for at vi var 4 på rommet.
Ellers var aircondition fraværende og rommet var glohett.
Toalettet var tilpasset handicappende, men hadde hverken kabinett eller dusjforheng. Resultatet ble at rommet ble overfylt med vann etter en dusj.
De hadde prøvd å løse dette ved å sette på varmen i rommet til max, men det hjelper lite.
Min kone og barn besøkte også badeanlegget og ga tilbakemelding om at både garderobene og bassenget fremsto som skittent.

Utenfor hotellet var plenen klipt, men det var ikke luket og malingen flasset av flere steder. Lite tiltalende.

Positivt:
Frokosten var helt grei. Standard frokost med rundstykker, varmmat osv.

Vi kommer neppe på besøk igjen.

Takk, tobbens

Takker for deres tilbakemelding.