Expedia.comUSD 100
TripadvisorUSD 100
eDreams
FindHotelUSD 100
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde i 4manns hytte. Innsjekk gikk fint, hyggelig betjening. Stille og rolig om natta. Men hytta var slitt både utvendig og innvendig, maling flasser av og sofaen full av flekker. Det samme var dyne og madrass med blodflekker (?). Dusjforheng er fryktelig ekkelt og burde vært byttet ut med en dør. Synes det er rart det gjøres så lite vedlikehold på campingplasser.

Takk, 492hegeb
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom på en overnatting med bobil og fikk ikke strøm da det er booking her. Fleste campingen i Norge har dropp inn og det tenkte vi var her og. Det kostet 355kr som er veldig dyrt uten strøm . Campingen er ustelt rundt hytter, men det er en smal sak å fikse. campingen har ett flott moderne servicehus som vi syns er viktig på en camping.

1  Takk, terjem69
Anmeldt 5. juli 2020

Lite artig med en vaktmester som bråker utenfor teltet kl08 om morgenen før han kl09 klipper plena frem og tilbake foran teltet uten mål og mening.

Prøvde å si fra når vi dro men fikk lite forståelse og dårlig forklaring på at det absolutt ikke kunne stemme.

Anbefales ikke.

1  Takk, 799lillyp
Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Bodde her 1 dag, trivdes greit. Grei beliggenhet, grei standard og flotte plass. Leide 4 mans hytte(3 senger) Syntes prisen var litt stiv, men gikk greit. Herlige folk som jobber der :) butikker i nærheten, flotte uteområder og stort pluss at vi fikk lov å ha hundene våres der.

Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, Djruni
Anmeldt 5. juni 2019

Her er det hytter, leiligheter og fine plasser til bobil , vogn og telt. Servicehuset var rent og fint .Familerom med dusj, toalettpapir vask. Matbutikk rett i nærheten. En spasertur fra sentrum med restauranter av forskjellige slag.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, GreteB94