“Koseleg kafé i Førde”

Conditori Olefine Hafstadgården
Vurdert som nr. 4 av 22 Restauranter i Førde
Kjøkken: Kafé
Anmeldt 18. august 2021

Har stoppa her for å kjøpe med meg rundstykke eller ciabatta og kaffi. Har også ete i kafeen ved ein anledning - likar både maten og lokalet veldig godt!

Takk, MTY1993

Anmeldt 2. april 2018

Her har de mange gode kaker, salater og mye mer:-) Trivelig betjening! En fin plass å sette seg ned for en kaffekoppp mm.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, annelise354
Anmeldt 16. mars 2018 via mobile enheter

Var innom her for lunsj.
Gikk for Svanøylakssandwich som var god.
Den dobble moccaen var derimot ikkje spesielt god. Alt for søt etter min smak og lite som minnet om kaffe.
Skolebollen som ble kjøpt til kaffen var kun en on hvetebakstbolle.
Alt i alt en helt ok lunsj til en grei pris.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, globebuster
Anmeldt 3. mars 2018

kjempe god mat ,ferske produkter , god service ,eg er så ofte eg kan der , kaffi er kjempe god <3 dei har fersk brød også :-)

Dato for besøk: februar 2018
Takk, I2211SRcarmens
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Fine og koselige lokaler. Godt utvalg av påsmurte bakevarer og kaker. Absolutt pluss for glutenfritt utvalg!

Dato for besøk: juni 2017
1  Takk, Beathe Monica S

Reisende som så på Conditori Olefine Hafstadgården, så også på

Har du vært i Conditori Olefine Hafstadgården? Del dine erfaringer!