“Uffda”
Anmeldelse av Den Gamle Nabo Førde

Den Gamle Nabo Førde
Vurdert som nr. 10 av 22 Restauranter i Førde
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Smakløs mat, kun overgått av smakløs betjening og en stiv pris. Terningkast 0. Den eneste positive siden er at du kan velge å dra derfra og gå 10 meter for et lang bedre alternativ!

Takk, johnwayne85

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Spiste mexicansk pasta, velsmakende og passe sterk. Servert med godt brød, så et rimelig og greit måltid.Rask og grei servering

Takk, alfmagne
Anmeldt 24. august 2020

Denne gangen var ikkje maten i nærheten av den kvaliteten den var sist. Sørgelig siden eg meldte full score sist gang.. kjøttet var rødt og smakte røykt eller et snev av tennvæske?! Usikker på ka det smakte egentlig, men godt var det ikkje..

Dato for besøk: august 2020
Takk, lenedingen
Anmeldt 8. august 2020

Hyggelig restaurant med god mat og hyggelige ansatte! Lite minus for små porsjoner. Kommer nok tilbake :-)

Dato for besøk: august 2020
Takk, Wenchehus
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Ja hva skal en si. Så har jeg opplevd dette også. Vinen var billig. Vi bestilte den dyreste på menyen. Men glassene kunne vi drukket portvin av........ men det er en annen sak. Vi bestilte to spareribs ,begge tviholdt på kjøttet. Og den ene var i tillegg så rød at Dracula ville likt denne. Vi klager på den ene og bestiller heller en burger. Når vi da omsider fikk burgeren, var det nok lite kjøtt i den. Det var en fet masse som ble servert. Lite godt. Hadde vi fått dette i Austini Texas hadde du blitt drept på stedet. Anbefaler ikke dette stedet. En hyggelig servitør forsøkte så godt han kunne. Ikke rart dette stedet skifter navn.

4  Takk, Fossi2016

Reisende som så på Den Gamle Nabo Førde, så også på

Førde, Sogn og Fjordane
Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Den Gamle Nabo Førde? Del dine erfaringer!