“For store sushibiter”
Anmeldelse av Restauranthuset Malin

Restauranthuset Malin
Vurdert som nr. 6 av 19 Restauranter i Sogndal
Anmeldt 6. februar 2018 via mobile enheter

Har spist sushi her ved flere anledninger. Sushien er god, men de friterte sushibitene er helt merkelig delt opp. Endebitene er delt på skrå og enorme sånn at man ikke kan spise de i et.

Takk, Andrea H

Anmeldt 20. desember 2017

Var der 17.12.2017 på ettermiddagen. Hyggeleg betjening, rask servering og barnevennleg. Vi tok varmmat som stod framme og som såg delikat ut, men han var kald! Utvalget var heller ikkje særleg imponerande. Det var ørlite grønnsaker i nudlane, men det var også alt. Smaken var for så vidt bra, men temperaturen var ikkje meir enn det ein kallar 'pisselunken' Vi gjorde betjeningen i kassa merksam på det og fekk berre ei slags forvirra bortforklaring og ingen tilbud om til dømes avslag i prisen. Kan tenkast at maten hadde stått framme store delar av dagen og ingen hadde tenkt på å passe på at han heldt seg varm. Her er forbetringspotensiale!

Takk, Arnold G
Anmeldt 25. oktober 2017 via mobile enheter

Gledet meg over at det var blitt et sushi sted i Sogndal men jeg gledet meg for tidlig. Sushien hadde altfor mye ris og fisken var ikke god. På meg virket det som at den ikke var fersk...
Sist lørdag forsøkte jeg meg igjen, men denne gangen med kinamat. Jeg tenkte at klassikeren»fritert scampi i sursøt saus»ikke kunne gå galt:-)
Scampien kom med et tykt lag frityr røre! Det var ikke godt med så mye røre/evnt.tykk røre at det blir soggy på innsiden. Fritert scampi skal være crispy!
Godt mulig at jeg har besøkt Restauranthuset Malin på to dårlige kjøkken dager, uansett vil ikke spise der igjen og kan heller ikke anbefale det. Skuffet!

Takk, Inger S
Anmeldt 19. september 2017

Riktig god mat i trivelige og lyse lokaler. Her får man god kinesisk mat for pengene. Ventetiden kan dog være litt lang til tider.

Takk, Jan K
Anmeldt 24. august 2017

Vi var en stor gjeng som fikk buffet til middag. Sushien var helt ålreit, mens vårrullene og grillspydene var veldig gode. Lokalene er et sammensurium av ulike stilarter, men det passer egentlig godt til konseptet. Servicen var god. Servitøren var oppmerksom og veldig imøtekommende!

Takk, Caspar M L

Reisende som så på Restauranthuset Malin, så også på

Sogndalsfjøra, Sogndal

Sogndal, Sogn og Fjordane

Har du vært i Restauranthuset Malin? Del dine erfaringer!