FindHotel
eDreams
Priceline
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Ligger fint til ved fjorden, fantastisk utsikt og med en promenade langs sjøen beliggende rett ut fra hagen.
Leilighet øverste etasje med en liten veranda. Rommet lite, ingen heis og med flere trapper tungt å bære koffert. Rom litt slitt men rent men prisnivået alt for høyt, et så lite rom for kr 1695 forsvares ikke av at det er en meget flott beliggenhet og utsikt. Enkel og litt kjedelig frokost, kanskje litt hemmet av disse coronatidene. Manglet litt på toalettartikler

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, BearTrondheim
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Trivelig hotell rett ved Sognefjorden. Vi bestilte rom med balkong og utsikt mot fjorden. Hotellet kan virke litt gammelt og slitent, men badet var nyoppusset, balkongen var nyoppusset og sengene var gode. Personalet gjorde alt de kunne for at vi skulle ha det bra. Gratis parkering rett på utsiden. Skal vi bo i Songdal igjen, så blir det her.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Hunoghan
Anmeldt 30. juli 2018

Hotellet lå meget sentralt til og hadde nydelig sjøutsikt. .Rommet var rent og pent og hadde en romslig veranda. Hyggelig og hjelpsom betjening. En del trapper å gå i..
Bra frokost og meget god 3-retters middag.

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, annnhaug
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Super fin hage med fjordutsikt hvor man burde nyte noe kaldt å drikke.

Super utsikt fra rommene.

Det er en grunn til at det ikke er bilder fra badene og at de ikke nevnes med store matopplevelser. Frokosten er av det særdeles enkle slaget. First price majones tube, husman knekkebrød, gjennomgående billige alternativer av brød og pålegg.
Kun importert vannmelon av frukt.
Savnet deilig frukt fra nærområdet og varme retter på frokosten.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, matsnoreng
Anmeldt 28. august 2017 via mobile enheter

Hotell som er preget av alder/slitasje, men koselig. Enkel og grei frokost. Forholdsvis lytt mellom rommene. Nydelig utsikt, og flott hageområde med utebasseng. Prisen på rommet er høy ifht standard, og kaffe burde være inkludert hele dagen til gjestene.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, AnneogMorten