Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Førsteinntrykket av Hofslund hotell er veldig bra. Gammelt og flott utvendig. Når vi fikk rommet ble vi litt skuffet for rommet var svært lite og hadde det minste badet jeg noen gang har hatt på et hotell. Rommet var også veldig slitt, men hadde veldig gode senger. Men så fort vi ble vant til det lille rommet og badet så vi bare positivt med oppholdet. Rommet var i hagen med utgang rett ut mot plena. Må virkelig være perfekt for de med små barn. Vi var heldige med været under oppholdet og fikk benyttet både basseng og badebrygga. En idyllisk liten perle vil jeg si hvis du ser bort fra standarden på rommet.

2  Takk, HanneP501
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk utsikt fra balkongen på rommet, nydelig hage hvor vi spiste frokost i sola. Kjedelig frokost med småtørt brød, billigste skinke og ost og lite stekt bacon.
Rommene har gamle tepper på gulvene men nyoppussede bad som er et pluss.
Gangene til rommene var med stygge gamle tepper og var slitne og mindre pene. Føltes som å være på en gammel leirskole.
1695,- per rom er i overkant høy pris til standarden.
Stort pluss for beliggenhet.

2  Takk, JanneHRK
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Sov en natt på de eneste ledige rommene. De var litt slitne men det gjorde ingenting. Vet at de andre rommene er bra. Veldig hyggelig betjening, god service og stemning. Litt kaldt i bassenget men like gøy for de små. Fikk ikke prøvd robåtene denne gangen men det blir neste gang.

2  Takk, JeanetteB510
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Ligger fint til ved fjorden, fantastisk utsikt og med en promenade langs sjøen beliggende rett ut fra hagen.
Leilighet øverste etasje med en liten veranda. Rommet lite, ingen heis og med flere trapper tungt å bære koffert. Rom litt slitt men rent men prisnivået alt for høyt, et så lite rom for kr 1695 forsvares ikke av at det er en meget flott beliggenhet og utsikt. Enkel og litt kjedelig frokost, kanskje litt hemmet av disse coronatidene. Manglet litt på toalettartikler

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, BearTrondheim
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Trivelig hotell rett ved Sognefjorden. Vi bestilte rom med balkong og utsikt mot fjorden. Hotellet kan virke litt gammelt og slitent, men badet var nyoppusset, balkongen var nyoppusset og sengene var gode. Personalet gjorde alt de kunne for at vi skulle ha det bra. Gratis parkering rett på utsiden. Skal vi bo i Songdal igjen, så blir det her.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Hunoghan