FindHotelUSD 189
Agoda.comUSD 189
EtripUSD 189
ZenHotels.com
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet har nydelig beliggenhet ved vannet, og er i staselig sveitserstil. Hagen er flott med deilig bassengområde. Frokosten har fått seg et løft siden jeg var der i fjor! Det som trekker ned er vedlikeholdet. Hotellet bærer preg av manglende vedlikehold over tid, og det er mange ting som burde vært skiftet ut for lenge siden. Gulvteppene er helt utslitte, og burde stå på toppen av lista. Skal hotellet kunne ta så høy pris som de gjør nå i fremtiden, så må vedlikeholdsbudsjettet opp! Bortsett fra det, flott opphold!

Romtips: Ikke heis
Takk, 777mortend
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet med fin hage og basseng rett ved fjorden. Men frokosten er veldig enkel (basert på ferdigprodukter fra butikken), og står ikke til prisen. Helt ok rom med gode senger. Helt ok lite bad. Totalt sett en middelmådig opplevelse.

Takk, Curiosity35093229361
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Hotellbygningen er en flott gammel bygning, og hotellet skal ha pluss for utendørs basseng. Jeg bestilte et rom med fjordutsikt, men det var relativt begrenset hva jeg klarte å se av fjorden. Dette kan nok være bedre i andre rom. Rommet var slitent, badet var veldig lite og trangt, rommet hadde ingen minibar og TV med bare fire kanaler. Jeg var der på en søndag og da var også restauranten stengt. Frokosten var spartansk.

Reisetype: Reiste alene
Takk, ErlendLS71
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening, reint og ryddig. Deilig hage ved basseng og sjø. Flott å starte dagen med 16 grader i Sognefjorden.
Rommet hadde balkong med vakker utsikt over fjorden. Faktisk så fint at me bestilte takeaway og tok middagen på balkongen.

Takk, ttrost
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Et fjordhotell i Sogndal med fantastisk beliggenhet og flott atmosfære. Utearealet mot Sognefjorden er flott og det er bare å si det: her kan du kose deg. God og variert frokost. Meget hyggelig betjening drar opp. Gir en meget sterk 4 da vi synes en del småting kunne vært tilstede: f.eks et bittelite kjøleskap på rommet. Nær full pott! Vi skal tilbake!!

Takk, Stein D