Strawberry Hotels
kr 1 890
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
ZenHotels.com
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Lina E, ResepsjonssjefQuality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 2. feb. 2019
Hei deg,

Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding! Den setter vi skikkelig pris på.

Vi har fantastiske stuepiker, servitører, kokker, resepsjonister og flere som alle hver eneste dag gjør alt de kan for at gjestene våre skal få gode opplevelser hos oss. Veldig kjekt at du var så fornøyd.

Vi gleder oss til du kommer tilbake på besøk!

Ønsker deg en fantastisk dag.

• Expedia.com
    Pictures of the hotel
    4.5 km fra Quality Hotel Sogndal
    Se flere hoteller i Sogndal
    Anmeldt 16. desember 2018

Iskaldt nedslitt rom, iskaldt plastikkgulv. Møkkrand i do, halvtett vask og muggene silikonfuger. Radiator som surklet og støyet. Kl. 0400 gav jeg opp å få sove mer. Forlot hotellet og klaget. Ingen refusjon. Kr. 1500,- for ei halv natt!!

Dato for oppholdet: desember 2018
    Takk, ToreNordmann
    Lina E, Resepsjonssjef på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Hei Tore

Jeg har svart deg på mail. Vi beklager igjen for at oppholdet ditt hos oss ikke stod til forventningene.

Håper vi hører fra deg igjen på mail :-)

Ønsker deg en fin dag.

Anmeldt 24. september 2018

Vi bodde to netter på dette hotellet og konkluderte med at vi ikke ønsker et nytt opphold her. Resepsjonistene var hyggelige nok, men rommet var nokså spartansk, og frokosten var "grei nok". Nattesøvnen ble begge netter forstyrret av skrik og bråk utenfor hotellet.
    Buffetmiddagen i hotellets hovedrestaurant bød på ganske god kald mat, men den varme maten var verken varm eller god. Den var lunken, og kjøttet var seigt. Til gjengjeld var en av kelnerne i denne restauranten veldig hyggelig og hjelpsom. Det hjalp litt på det heller labre inntrykket.
    Den italienske restauranten "La Pergola" hadde ganske god pizza.
    Opplevelsen vår etter dette oppholdet er at hotellet klarer seg heller dårlig i forhold til andre hotell i denne kjeden. Vi har bodd en del på Choice hoteller og har alltid opplevd god valuta for pengene.
    Dette er definitivt det dyreste og dårligste hotellet vi har vært på i denne kjeden.

Dato for oppholdet: september 2018
    2  Takk, Anne_Lene2014
    Lina E, Front Office Manager på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Hei Anne Lene

Tusen takk for din tilbakemelding.

Hotellet er lokalisert midt i sentrum, derav kan det være noe støy fra mennesker som går utenfor hotellet.

Glad for å lese at våre flinke servitører løftet inntrykket, samt at pizzaen på La Pergola falt i smak.

Jeg håper likevel dere vil komme tilbake ved en senere anledning, og at vi kan få snu om på inntrykket dere fikk av oss.

Hjertelig velkommen tilbake!

Hilsen,
    Lina

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Helt Greie rom som var veldig rene. Flott frokost med godt utvalg av både salt, søtt og sunt. Og soft-is (selvbetjent maskin) til kaffen var ekstra hyggelig 😉ligger i gangavstand til alt i sentrum. Hyggelig betjening .

Dato for oppholdet: september 2018
    Takk, eileenbJ9513MN

Hei Eileen,

Tusen takk for din fine tilbakemelding!

Så kjekt at du fant frokostbuffeten vår smakfull og innholdsrik - JA, soft-is maskinen vår er veldig populær. Bra den falt i smak hos deg også!

Hjertelig velkommen tilbake :-)

Beste hilsner,
    Lina

Anmeldt 13. september 2018

Vi havnet her litt tilfeldig lang utpå kvelden i sommer. Trengte et sted å sove i Sogndal og mye var fullbooket. Vi var sånn sett heldige, fikk god service og hotellets siste ledige dobbletrom. Det var riktignok et HC-rom, men det var jo helt greit. Men her var det virkelig slitent! Mørkt, trangt og utidsmessig. Glad det bare var en natt og hotellet er visst under oppussing, det er helt nødvendig.

Vi tok en øl i baren nede, der var det heldødt på lørdagskvelden, men vi traff kanskje litt feil lørdag?

Frokosten var en bedre opplevelse enn rommet, jeg savnet sild, og den fremskaffet de sporenstreks. Bra service fra kjøkkenets side altså.
    Vi spurte om tips til tur i resepsjonen og fikk god hjelp. Trodde vi. Da vi kom fram viste det seg at veien var stengt med bom, så det ble rett og slett bomtur på flere måter. Litt kjedelig når vi hadde kjørt langt og lenger enn langt for å komme opp på fjellet.

I det store og hele en ok opplevelse, men velger nok ikke dette hotellet neste gang. Var ikke verdt prisen.

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, 535sunnivab
    Lina E, Resepsjonssjef på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2018

Hei Sunniva,

Kjekt at dere var på besøk hos oss i sommer!

Som du sier bygger vi ut, og det nye hotellrommene vil stå klare fra Mai 2019. Håper dere vil ta turen tilbake da sllik at vi kanskje kan få snudd inntrykket dere fikk.

Kjedelig at dere ble møtt med en bomstengt vei - men det er det desverre ikke vi på hotellet som styrer.. Nå vet jeg ikke hvilken rute dette var, men mange av de lokale veiene her i området krever desverre bombetaling.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 25. august 2018

Heldigvis hadde vi bare booket en natt skulle vi ha bodd i Sogndal flere netter så hadde vi byttet hotell.Det skal nevnes at hotellet er under utvidelse/ombyggning men det bør være et lavmål for hva en tilbyr gjester.Rommet vi fikk var mørkt og trist med slitte møbler,minnet mer om en kjellerstue fra 70 tallet.Siden vi bodde på bakkeplan var det selvsagt ingen utsikt bortsett fra en murvegg .Ved kontakt med hotellet fikk vi vite at dette var helt vanlig standar rom på Quality hotel Sogndal så på bakgrunn av det styr unna.

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, ellerine
    Lina E, Resepsjonssjef på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2018

Hei

Det var kjipt å høre at vi ikke levde opp til deres forventinger..

Som du skriver er vi under utbygging, så jeg håper dere vil gi oss en ny sjanse når det nye hotellet står klart i Mai 2019 - slik at vi forhåpentligvis klarer å snu inntrykket.

Håper dere fikk en god natts søvn og god frokost i alle fall.

Hjertelig velkommen tilbake.