Gratis avbestilling frem til 15.08.21
Trip.com
eDreamsUSD 239
ZenHotels.comUSD 238
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Mannen min og jeg hadde to overnattinger her på vår tur til Sogndal.Vi hadde superior rom i hotellets nye del,og rommet var fint ,med gode senger og lyst ,pent interiør.Det var verken vannkoker eller kjøleskap på rommet,og dette burde et superior-rom ha.Servicen på hotellet var bra,men ikke veldig personlig.Vi spiste en lunsj på Vågal,her var det god mat og flinke servitører.Frokosten opplevdes som litt under middels,men dette handler nok mest om de restriksoner/ retningslinjer som må følges iht smittevern.Hotellet ligger fint til i sentrum, og vi hadde et helt greit opphold her.

2  Takk, Badeanna
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding.
Kjekt å høyre at dei nye romma faltog Vågal Burger and Gin falt i smak.

Ynskjer deg ein fortsatt god sommar.

Beste helsing, Ine Skjerven.

Anmeldt 7. juli 2020

Har nå reist rundt og bodd på forskjellige hoteller i Norge. Alle har håndtert covid 19 svært bra. Men dette hotellet hadde taklet dette svært dårlig. Hadde bare restauranten Vågal åpen, og ingen reserverte plasser for oss som bodde på hotellet. Vi fikk plass etter å ha klaget i resepsjonen, men syntes ikke det burde ha vært nødvendig. Det var også altfor få på jobb i restauranten, og besøkende ventet veldig lenge både på å få bord, og på maten. 1 meter ble ikke overholdt.

Takk, Stein1234
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Hei Stein.

Tusen takk for at du tok deg tid til å komme med din tilbakemelding.
Først og fremst vil eg beklage at besøket ikkje vart som venta.
Me tek smittevernsreglane svært alvorleg, så me tek tilbakemeldingen din med oss vidare.

Kjekt å høyre at rommet falt i smak og at betjeningen var hyggeleg, det set vi stor pris på.

Ynskjer deg ein god sommar vidare.

Ine Skjerven

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Fine rom og veldig trivelig personell. Tommel oppvar her bare en natt, men fikk et veldig godt inntrykk. Hvis jeg drar til
Sogndal igjen er det ikke tvil om hvor jeg kommer til å sove. En del av hotellet er også helt nytt.

Takk, 651markusj
854ines, Kundeansvarlig på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2020

Hei Markus.

Tusen takk for din gode tilbakemelding.
Me håpar du kjem tilbake :)

God sommar!

Ine Skjerven.

Anmeldt 20. juni 2020

Vi har besøkt det her hotellet mange ganger. Superiorrom i den nye fløyen var et veldig stort og fint rom ,meget gode senger. Utsikt over elven. Parkering i privat kjeller.
God frokost og smittevern ble tatt på alvor.Personalet på hele hotellet var servicemindid og bare et stort smil fra morgen til kveld.
Kommer helt sikker til å velge det her hotellet på neste besøk i Sogndal

Romtips: Book et Supriorrom i den nye fløyen🙂
Takk, morten m
854ines, Kundeansvarlig på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2020

Hei Morten.

Tusen takk for ein fantastisk tilbakemelding!
Me set stor pris på alt falt i smak.

Me gler oss til neste gang du kjem.

Ynskjer deg ein fantastisk sommar.

Ine Skjerven.

Anmeldt 8. juni 2020 via mobile enheter

Slitent hotell, som er bygget på med en ny del. Rommet var gammelt og dårlig oppusset. Varmen på badet var slått av da vi ankom og det tok lang tid å få varmt vann i dusjen. TV fungerte ikke. Frokosten var ikke klar da vi ankom restauranten kl 8:45. Etter hvert ble det laget til en enkel frokostservering, med lang kø.
Hotellet tar betalt for parkering, totalt kr 360 per døgn for våre tre motorsykler. Ikke uvanlig i sentrum av større byer, men uhørt i en Vestlandsbygd.

Takk, 544kristiann
854ines, Kundeansvarlig på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2020

Hei,

Takk for din tilbakemelding.
Først må eg beklage at oppholdet ikkje stod til dine forventningar.
TV skal sjølvsagt fungere og det skal ikkje vere mangel på varmt vatn, så her må me legge oss flate.
Me tek med oss tilbakemeldingane dine og skal jobbe hardt for å hindre att dette skjer igjen.

Sjølv om oppholdet ditt ikkje var tilfredstillande denne gang håpar eg du kjem tilbake ved ein seinare annledning slik at me kan gi deg eit betre inntrykk.

Ine Skjerven
Kontorleiar, QH Sogndal.