Quality Hotels
Gratis avbestilling frem til 17.12.22
Expedia.comUSD 186
Algotels
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig mottagelse i resepsjonen og oppusset flott rom med store vinduer med utsikt. Veldig fornøyd med frokosten. Fine uteplasser og god parkering sentralt beliggende i Sogndal med flere spisemuligheter i nærheten

Takk, 580karib
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære gjest.

Tusen takk for ein fantastisk tilbakemelding, det set me stor pris på.

Ynskjer deg ein flott sommar vidare.

Anmeldt 12. juli 2020

Rommene i den nye delen av hotellet er meget bra. God plass, moderne design og utforming.
Topp hotell, og Sogndal er en perle på Vestlandet og er et ypperlig utgangspunkt for turer på fjorden eller i fjellet

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Bjørn Inge G
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Hei Bjørn Inge.

Wow, takk for ein fantastisk tilbakemelding.
Utruleg kjekt at alt falt i smak.

Og ja, Sogndal er definetivt ei perle på Vestlandet.
Ynskjer deg ein fortsatt god sommar.

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Mannen min og jeg hadde to overnattinger her på vår tur til Sogndal.Vi hadde superior rom i hotellets nye del,og rommet var fint ,med gode senger og lyst ,pent interiør.Det var verken vannkoker eller kjøleskap på rommet,og dette burde et superior-rom ha.Servicen på hotellet var bra,men ikke veldig personlig.Vi spiste en lunsj på Vågal,her var det god mat og flinke servitører.Frokosten opplevdes som litt under middels,men dette handler nok mest om de restriksoner/ retningslinjer som må følges iht smittevern.Hotellet ligger fint til i sentrum, og vi hadde et helt greit opphold her.

2  Takk, Badeanna

Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding.
Kjekt å høyre at dei nye romma faltog Vågal Burger and Gin falt i smak.

Ynskjer deg ein fortsatt god sommar.

Anmeldt 7. juli 2020

Har nå reist rundt og bodd på forskjellige hoteller i Norge. Alle har håndtert covid 19 svært bra. Men dette hotellet hadde taklet dette svært dårlig. Hadde bare restauranten Vågal åpen, og ingen reserverte plasser for oss som bodde på hotellet. Vi fikk plass etter å ha klaget i resepsjonen, men syntes ikke det burde ha vært nødvendig. Det var også altfor få på jobb i restauranten, og besøkende ventet veldig lenge både på å få bord, og på maten. 1 meter ble ikke overholdt.

Takk, Stein1234
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Hei Stein.

Tusen takk for at du tok deg tid til å komme med din tilbakemelding.
Først og fremst vil eg beklage at besøket ikkje vart som venta.
Me tek smittevernsreglane svært alvorleg, så me tek tilbakemeldingen din med oss vidare.

Kjekt å høyre at rommet falt i smak og at betjeningen var hyggeleg, det set vi stor pris på.

Ynskjer deg ein god sommar vidare.

Beste helsing
Ine Skjerven

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Fine rom og veldig trivelig personell. Tommel oppvar her bare en natt, men fikk et veldig godt inntrykk. Hvis jeg drar til
Sogndal igjen er det ikke tvil om hvor jeg kommer til å sove. En del av hotellet er også helt nytt.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 651markusj
854ines, Kundeansvarlig på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2020

Hei Markus.

Tusen takk for din gode tilbakemelding.
Me håpar du kjem tilbake :)

God sommar!

Beste helsing