TripadvisorUSD 198
Booking.comUSD 198
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 206
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi ankom hotellet og fikk tildelt familierom som bestilt. Rommet var trangt og lite til to voksne og to barn, og i tillegg svært varmt. Vi spurte om det fantes større rom men det gjorde det ikke. Ganske frustrerende å da se i appen at det var ledig større rom til en lavere pris enn det vi hadde booket som også kunne huse fire personer. Rommet hadde en «dobbeltseng» som var to enkeltsenger satt sammen. Disse skled fra hverandre flere ganger i løpet av natten. På veggen på rommet var det brune flekker som så ut som snusklyser som var skrapet vekk. Bar preg av at rommet var gammelt og slitt. Frokosten var helt OK, ingen ting mer. Maten i restauranten (vågal) var god, men restauranten var overfylt, og enmetersregel virket ikke som ble overholdt. Særlig ikke i barområdet. Servitørene virket som de hadde altfor mye å gjøre.

Takk, 746inguns
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Kjære gjest.

Takk for at du tok deg tid til å gje oss din tilbakemelding.

Først og fremst må eg beklage på det sterkaste at oppholdet ikkje vart som forventa.
Vi ynskjer kun det beste for våre gjester, men i dette tilfellet har me dessverre svikta, beklagar på det sterkaste.
Punkta du har nemnt i tilbakemeldingen skal vi ta oss av internt, slik at framtidige gjester skal unngå dette.
Yskjer deg ein flott sommar vidare.

Beste helsing
Ine Skjerven.

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig mottagelse i resepsjonen og oppusset flott rom med store vinduer med utsikt. Veldig fornøyd med frokosten. Fine uteplasser og god parkering sentralt beliggende i Sogndal med flere spisemuligheter i nærheten

Takk, 580karib
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære gjest.

Tusen takk for ein fantastisk tilbakemelding, det set me stor pris på.

Ynskjer deg ein flott sommar vidare.

Anmeldt 12. juli 2020

Rommene i den nye delen av hotellet er meget bra. God plass, moderne design og utforming.
Topp hotell, og Sogndal er en perle på Vestlandet og er et ypperlig utgangspunkt for turer på fjorden eller i fjellet

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Bjørn Inge G
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Hei Bjørn Inge.

Wow, takk for ein fantastisk tilbakemelding.
Utruleg kjekt at alt falt i smak.

Og ja, Sogndal er definetivt ei perle på Vestlandet.
Ynskjer deg ein fortsatt god sommar.

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Mannen min og jeg hadde to overnattinger her på vår tur til Sogndal.Vi hadde superior rom i hotellets nye del,og rommet var fint ,med gode senger og lyst ,pent interiør.Det var verken vannkoker eller kjøleskap på rommet,og dette burde et superior-rom ha.Servicen på hotellet var bra,men ikke veldig personlig.Vi spiste en lunsj på Vågal,her var det god mat og flinke servitører.Frokosten opplevdes som litt under middels,men dette handler nok mest om de restriksoner/ retningslinjer som må følges iht smittevern.Hotellet ligger fint til i sentrum, og vi hadde et helt greit opphold her.

2  Takk, Badeanna

Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding.
Kjekt å høyre at dei nye romma faltog Vågal Burger and Gin falt i smak.

Ynskjer deg ein fortsatt god sommar.

Anmeldt 7. juli 2020

Har nå reist rundt og bodd på forskjellige hoteller i Norge. Alle har håndtert covid 19 svært bra. Men dette hotellet hadde taklet dette svært dårlig. Hadde bare restauranten Vågal åpen, og ingen reserverte plasser for oss som bodde på hotellet. Vi fikk plass etter å ha klaget i resepsjonen, men syntes ikke det burde ha vært nødvendig. Det var også altfor få på jobb i restauranten, og besøkende ventet veldig lenge både på å få bord, og på maten. 1 meter ble ikke overholdt.

Takk, Stein1234
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Hei Stein.

Tusen takk for at du tok deg tid til å komme med din tilbakemelding.
Først og fremst vil eg beklage at besøket ikkje vart som venta.
Me tek smittevernsreglane svært alvorleg, så me tek tilbakemeldingen din med oss vidare.

Kjekt å høyre at rommet falt i smak og at betjeningen var hyggeleg, det set vi stor pris på.

Ynskjer deg ein god sommar vidare.

Beste helsing
Ine Skjerven